Gå til innhold

Mage/underlivs problemer

Anbefalte innlegg

mallika1365380836

Jeg har i lengre tid hatt smerter nederst i magen (rett over skambenet 10cm, under navlen) smertene varier i grad, synes de er verre når jeg sitter ligger på ryggen. Smertene er også bak i ryggen, kjennes som en murring, der er de konstant.I går var det så vondt at jeg også fikk smerter i brystet.

Min lege trodde at det kunne være en cyste på venstre eggstokk, han mente at han sprakk denne, og sendte meg til gyn. der var eggstokkene helt fine, de har funnet celleforandring CIN 3, og jeg skal få kyro... for dette. Kan også nevne at jeg ikke har hatt menustrasjon de siste 5årene da jeg har gått på depo-provera, sluttet med denne for ett år siden.Avføring er variernde, men fin det eneste er at den er veldig tynn, mener da i omkrets, har fjernet blindtarm for noen år siden, kan det være at jeg har fått innsnevring/arrdannelse?

Har gått ned 5kg. de siste tre ukene pga. dette. er 29år 174 og 60kg

Hvordan skal jeg gå videre med dette, har egentlig ikke så lyst til å gå gjennom en haug med utredning, pga. jobb ect.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179666-mageunderlivs-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dette bør fastlegen din følge opp. Magesmerter bør man alltid finne årsak til. Urinprøve er viktig. Synes også legen din bør undersøke endetarmen og en avføringsprøve. Dersom smertene hadde skyldtes arrdannelse i blindtarmområdet ville nok smertene ha knip-karakter. Noen ganger kan korsryggsmerter stråle frem mot magen. Gange pleier da å forbedre, mens sitting forværrer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...