Gå til innhold

Hva synes dere om Asgeir som sjef for ekstrem oppussing?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

for meg så blir det helt feil. Ser på han som en barnetv-figur. Ville heller hatt en annen en til å lede dette

hva synes dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Synes det er best å vente med å uttale seg før etter man har sett programmet jeg.

Gi nå mannen en sjangse da!;o)

Gjest Sinai
Skrevet

Enig at det er litt rart med en barnetvfigur i et voksent program, men hvor "voksent" er extrem oppussing egentlig? Jeg synes han passer godt til å være en gal mann som drar hjem til folk og river ned innredning og lager hysterisk underholdning. Jeg er skeptisk til hans faglige bakgrunn når det gjelder oppussing, men når det gjelder rivning er han nok suveren. Det er jo fler som har startet som barneverter og fortsatt med voksenprogram, f.eks Stian Barsnes Simonsen.

Skrevet

Har ikke noen sterke følelser for hvem som leder slike programmer - jeg er lei av sånt - men Asgeir har jeg stor sans for :)

Han er faktisk en av de beste "unge og nye".

Han var kjempegod i "Shrek" :)

Skrevet

Jeg synes hele konseptet er generelt dårlig. Med en programleder som bare går rundt og skriker (jmf. Ty i den amerikanske versjonen som går og skriker at de må skynde seg, i stedet for å hjelpe til selv.. idiot-unnskyld uttrykket). Men kanskje Asgeir kan riste av seg barne-tvstempelet ved det. Andre programledere (f.eks. Thomas Numme fra SenKveld) startet jo også på barne-tv.

Skrevet

Og Brita var jo en seriøst film-anmelder fram til for noen mnd siden.

Man er ikke bare sånn som man gir seg ut for å være i en type tv-program, de er nok mer sammensatte mennesker enn det.

Annonse

Gjest millian
Skrevet

Jeg synes hele konseptet er generelt dårlig. Med en programleder som bare går rundt og skriker (jmf. Ty i den amerikanske versjonen som går og skriker at de må skynde seg, i stedet for å hjelpe til selv.. idiot-unnskyld uttrykket). Men kanskje Asgeir kan riste av seg barne-tvstempelet ved det. Andre programledere (f.eks. Thomas Numme fra SenKveld) startet jo også på barne-tv.

Konseptet dårlig?

Det er ihvertfall fritt for intriger og faenskap. Dette er rett og slett feelgood-tv, der familier som virkelig trenger et løft, får det

Skrevet

Han er flink han..

Men siden han var så elendig skuespiller i begge Shrekfilmene, så vet jeg ikke hvordan dette går.

Gjest hvilken rolle
Skrevet

Han er flink han..

Men siden han var så elendig skuespiller i begge Shrekfilmene, så vet jeg ikke hvordan dette går.

Eh unnskyld men nå er det så lenge siden jeg så Shrek-filmen, at jeg husker ikke hva han spilte der?

Skrevet

Eh unnskyld men nå er det så lenge siden jeg så Shrek-filmen, at jeg husker ikke hva han spilte der?

Han ga stemmen til Shrek sjøl.

Gjest Shira12
Skrevet

Spilte ikke han Shrek da?

Mener det, han var stemmen hans.

Gjest papirtiger
Skrevet

Tror han vil passe bra der :)

Men liker ikke programmet. Elsker oppusnings-program, men synes ikke man lærer NOE av programmet (ikke av den amerikanske i hvert fall). Blir for ekstremt rett og slett.

Skrevet

Konseptet dårlig?

Det er ihvertfall fritt for intriger og faenskap. Dette er rett og slett feelgood-tv, der familier som virkelig trenger et løft, får det

Ja, det er jo vel og bra det, men hvis du har sett på den amrikanske versjonen så er den ikke fri for intriger. Og intrigene er mellom programledere/byggearbeidere, osv.. Og halvparten av det som sies i programmet skrikes ut-utorlig slitsomt å se på synes i hvert fall jeg.

Annonse

Skrevet

Tror han vil passe bra der :)

Men liker ikke programmet. Elsker oppusnings-program, men synes ikke man lærer NOE av programmet (ikke av den amerikanske i hvert fall). Blir for ekstremt rett og slett.

Endelig en som er enig med meg.. :-)

Skrevet

Ty gjør jo alltid et "hemmelig rom" i hvert av programmene da. Så vi ser ikke så mye underveis av hva han gjør, men får se det ferdige rommet. Og ofte så er det jo nødvendig at noen pusher litt på, og minner om hvor lang tid det er igjen (ref. egenerfaring med prosjekter).

Uansett, så liker jeg Ekstrem oppussing jeg, og er spent på den norske versjonen.

Synes det er liten grunn til å ha noen bestemt mening om Asgeir passer eller ikke før jeg har sett første program... :-)

Gjest millian
Skrevet

Ja, det er jo vel og bra det, men hvis du har sett på den amrikanske versjonen så er den ikke fri for intriger. Og intrigene er mellom programledere/byggearbeidere, osv.. Og halvparten av det som sies i programmet skrikes ut-utorlig slitsomt å se på synes i hvert fall jeg.

Jeg kjenner litt til innspillingen. Den norske versjonen er mye mer dempet enn den amerikanske. Tror denne serien kommer til å røre hjertet til folk.

Gjest dudass
Skrevet

Jeg mener at det er vanskelig å mene noe før jeg har sett programmet. Kan tenkes Asgeir er kjempeflink vet du.

Gjest Timari
Skrevet

Jeg mener at det er vanskelig å mene noe før jeg har sett programmet. Kan tenkes Asgeir er kjempeflink vet du.

ja jeg håper det ;)

Skrevet

Han var Shrek, og har sikkert fått den rollen fordi han selv er en stor mann.

Men han har en lys og fislete stemme som ikke passer på et troll!

Skrevet

Kan jo hende fyren har lyst til å forsøke seg i noen annet enn barne-tv?

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...