Gå til innhold

Kan jeg ha Conduct disorder


Gjest sliterinnen

Anbefalte innlegg

Gjest sliterinnen

Jeg har snart ikke venner eller familie igjen som vil besøke meg eller være i mitt lag....grunnen? Jo, jeg takler ikke kritikk, ser alt i sort/hvitt, klarer ikke å motta positivt det en person sier-hører negativt oppi hodet, blir fort sint, oppfører meg på en måte som folk rister på hodet av, isolerer meg, føler at jeg ikke passer inn i samfunnet og at andre er mer vellykket.

Sinnet mitt og klaginga mi er det som plager andre og meg mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det kan du ha.

Du kan også ha emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sliterinnen

Det kan du ha.

Du kan også ha emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.

Hvor gammel er du?

Jeg blir 35 til sommeren. Har i hele oppveksten følt meg annerledes og folk har hele tiden sett på meg som litt tilbakestående (noe jeg ikke er).

Jeg "hater" egentlig mennesker, klarer ikke deres nærvær-alle vet liksom best for meg...

Jeg går til psykolog, men ikke for dette-for traumatiske opplevelser i barn-/ungdomstida. Jeg har alltid demostrert hjemme og klarer alltid å snu noe positivt til negativt...

Uff, sliter så fælt.... Kanskje jeg skulle gå til psykiater istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg blir 35 til sommeren. Har i hele oppveksten følt meg annerledes og folk har hele tiden sett på meg som litt tilbakestående (noe jeg ikke er).

Jeg "hater" egentlig mennesker, klarer ikke deres nærvær-alle vet liksom best for meg...

Jeg går til psykolog, men ikke for dette-for traumatiske opplevelser i barn-/ungdomstida. Jeg har alltid demostrert hjemme og klarer alltid å snu noe positivt til negativt...

Uff, sliter så fælt.... Kanskje jeg skulle gå til psykiater istedenfor?

1. Conduct disorder er en lidelse som brukes i barnepsykiatrien (

2. Jeg synes du skal spørre psykologen. Denne må jo ha noen tanker om hvilke problemer du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...