Gjest kan_ikke_no Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Samboeren min er data"guru". Jobber i IT-bransjen. Så jeg lurer på¨,folk som virkelig har peiling på data, slik som han. Kan han finne ut f.eks passordet mitt til mailen, eller at jeg har brukerprofil på spray-hva jeg heter der?? Han har sagt at alt "legger seg i Cèn" på maskinen. Stemmer det?? Ikke det at jeg har noe å skjule altså-men jeg lurer litt på dette.... Anyone??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja, så lenge han har fysisk tilgang til datamaskinen din kan han finne ut det meste, om han har peiling nok. Men er han en skikkelig fyr så går han nok ikke og snoker i mailen din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan_ikke_no Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja, så lenge han har fysisk tilgang til datamaskinen din kan han finne ut det meste, om han har peiling nok. Men er han en skikkelig fyr så går han nok ikke og snoker i mailen din Det er hans datamaskin, ALT-sidene jeg er inne på, bruker-nav her og der.... Dårlig greie altså.... Han er en skikkelig fyr, men hadde ikke fått sjokk om han sjekka litt ut.....Noen enkel måte jeg kan slette spor på da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkekomher Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er hans datamaskin, ALT-sidene jeg er inne på, bruker-nav her og der.... Dårlig greie altså.... Han er en skikkelig fyr, men hadde ikke fått sjokk om han sjekka litt ut.....Noen enkel måte jeg kan slette spor på da? Mest sannsynlig så har han ikke sååå bra peiling at kan klarer å finne ut av dine passord etc. Min erfaring er at IT-folk generelt sett har god greie på et visst område. Det er svært så som vet mye om alt innen IT. Bare pass på å logge ut etter at du har vært inne på webmail, etc. som f.eks. Hotmail, Yahoo, etc. (klikk på Loggut) så tror jeg du er ganske sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen_med_peiling Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mest sannsynlig så har han ikke sååå bra peiling at kan klarer å finne ut av dine passord etc. Min erfaring er at IT-folk generelt sett har god greie på et visst område. Det er svært så som vet mye om alt innen IT. Bare pass på å logge ut etter at du har vært inne på webmail, etc. som f.eks. Hotmail, Yahoo, etc. (klikk på Loggut) så tror jeg du er ganske sikker. ¨Tusen hjertelig takk for svar!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen_med_peiling Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mest sannsynlig så har han ikke sååå bra peiling at kan klarer å finne ut av dine passord etc. Min erfaring er at IT-folk generelt sett har god greie på et visst område. Det er svært så som vet mye om alt innen IT. Bare pass på å logge ut etter at du har vært inne på webmail, etc. som f.eks. Hotmail, Yahoo, etc. (klikk på Loggut) så tror jeg du er ganske sikker. ¨Tusen hjertelig takk for svar!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.