Gjest kjemien Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 hvordan vil saltet kaliumpropanat reagere med vann? C3H5KO2 + H2O --> ??? Håper noen kan hjelpe!! 0 Siter
Mr_Jenin Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Se i læreboka di. Hadde selv kjemi på gymnaset, men dette bør du klare selv. 0 Siter
Mr_Jenin Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Se i læreboka di. Hadde selv kjemi på gymnaset, men dette bør du klare selv. Mr Kahn - Jeg ser på deg og dine funderinger som en stakkars manns tidsfordriv. Om du virkelig mener det mest ekstreme av det du skriver i fullt alvor, vurder å søk hjelp før jo heller. Ha ein fin dag, og håper du ellers har det fint. 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Mr Kahn - Jeg ser på deg og dine funderinger som en stakkars manns tidsfordriv. Om du virkelig mener det mest ekstreme av det du skriver i fullt alvor, vurder å søk hjelp før jo heller. Ha ein fin dag, og håper du ellers har det fint. Jeg ser på deg som utrolig dum til å finne rett tråd å skrive det samme innlegget i. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg ser på deg som utrolig dum til å finne rett tråd å skrive det samme innlegget i. For ikke å snakke om å svare på seg selv, og tro at man svarer på noen andre :-) "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 For ikke å snakke om å svare på seg selv, og tro at man svarer på noen andre :-) "....................................." Nedover hele også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.