Gjest emma dilemma Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Du møtte en fyr (X) på byen for en måned siden. Dere pratet godt sammen og ville tydelig prate mer, men din sjalu eks la kjepper i julene. X har sannsynligvis trodd at du og eks gikk sammen hjem. Du og X utvekslet ikke telefonnummer, men ved hjelp av internett har du funnet det som sannsynligvis er hans nummer... Hva ville du gjort? 0 Siter
Freya Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ville sendt en melding til X og spurt om han ville finne på noe sammen, feks. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Send en meldning da vel. Hva har du å tape? =) 0 Siter
Gjest emma dilemma Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ville sendt en melding til X og spurt om han ville finne på noe sammen, feks. Det er en måned siden og vi har ikke hatt kontakt siden. Jeg kunne kanskje starte med å spørre om det er han som jeg tror...? 0 Siter
Gjest emma dilemma Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Send en meldning da vel. Hva har du å tape? =) Det er ikke for lenge siden vi møttes da? Vi rakk jo ikke utveksle nr og det kan jo virke litt merkelig at jeg har lett det frem på internett? Jeg fikk heller ikke etternavnet hans. Hilsen "nancy drew" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det er ikke for lenge siden vi møttes da? Vi rakk jo ikke utveksle nr og det kan jo virke litt merkelig at jeg har lett det frem på internett? Jeg fikk heller ikke etternavnet hans. Hilsen "nancy drew" Tja.. men sender du en mld så har du jo vartfall prøvd! Tenk om dette er mannen i ditt liv? =) 0 Siter
Freya Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det er en måned siden og vi har ikke hatt kontakt siden. Jeg kunne kanskje starte med å spørre om det er han som jeg tror...? Ja, det går jo an. Han blir helt sikkert glad for at du tar kontakt. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Det er en måned siden og vi har ikke hatt kontakt siden. Jeg kunne kanskje starte med å spørre om det er han som jeg tror...? Si du drømte om han Du har ingenting å tape. Hvis han ikke synes det er hyggelig at du sender en sms en måned etterpå, så er han ikke interessert. 0 Siter
Gjest emma dilemma Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Si du drømte om han Du har ingenting å tape. Hvis han ikke synes det er hyggelig at du sender en sms en måned etterpå, så er han ikke interessert. Nei, herregud, jeg skriver da ikke at jeg har drømt om ham :0) ...men det kan jo være jeg sender en melding. Åh, jo, nå vet jeg hva jeg kan skrive! Var på samme arrangement i går, som da jeg møtte ham for en måned siden. Kan skrive at jeg så etter ham...? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Nei, herregud, jeg skriver da ikke at jeg har drømt om ham :0) ...men det kan jo være jeg sender en melding. Åh, jo, nå vet jeg hva jeg kan skrive! Var på samme arrangement i går, som da jeg møtte ham for en måned siden. Kan skrive at jeg så etter ham...? Ja det var lurt. =) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 send en sms, du har ingenting å tape =) lykke til! 0 Siter
Sofline Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Sendt en sms og spurt om det var den riktige.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.