Gå til innhold

Smerte i hodet etter onanering?

Anbefalte innlegg

Hei!I en hektisk onanering skjedde det som var litt ekkelt!Akuratt i det jeg fikk utløsning fikk jeg et press i toppen av hodet. Jeg hadde slitt litt med å komme i gang så jeg hadde pressa meg ganske bra, så jeg kan tenke meg at hodet ble litt varmt!Etter det skjedde ble jeg litt svimmel og daff. Daffheten tror jeg kom fra at jeg ble ganske sliten.Lurte på om dette kan være farlig, tenker lissom på hjerneblødning etc,, med en gang!Nå 1 dag etterpå tenker jeg jo velldig på det, så man får vel litt ekstra smerter når man tenker på ting. Men i dag tidlig følte jeg meg ganske normal egentlig, og har ellers ikke hatt noen problemer, utenom når jeg kanskje tenker ekstra på det!Nå føler jeg et lite press i toppen av hodet der jeg følte det første gang, men som sakt jeg vet jo ikke hvor mye av det presset jeg innbiller meg! Føler meg også kanskje litt svimmel, men tror det kanskje er det lille presset som gjør at jeg tror det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179690-smerte-i-hodet-etter-onanering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Man kan ikke utelukke at det har vært en liten blødning, men sannsynligvis ville du da ha hatt mer hodepine, kvalme og trøtthet etterpå. Dersom plagene ikke forsvinner helt, eller du opplever noe liknende, bør du oppsøke lege. Blodtrykket ditt bør sjekkes. Forhør deg om det er noen i familien din som har hatt slike episoder; aneurismer, eller små utposninger på pulsårene inni hjernen kan være arvelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...