spadilje Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Har en ladyshaver som jeg fikk til jul for 3 år siden. Nå merker jeg at det begynner å bli sløv... Hvor og hvordan skifter man barberblad i maskin? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Den gangen jeg brukte ladyshave og ikke høvel, syns jeg å huske at når den ble byttet ut i en ny når den ble sløv. Tror ikke man kan skifte barberblad i den.(?) Kjøp heller en ny, eller prøv med barberhøvel isteden, hvor du oftere kan skifte til skarpe blad. 0 Siter
spadilje Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Den gangen jeg brukte ladyshave og ikke høvel, syns jeg å huske at når den ble byttet ut i en ny når den ble sløv. Tror ikke man kan skifte barberblad i den.(?) Kjøp heller en ny, eller prøv med barberhøvel isteden, hvor du oftere kan skifte til skarpe blad. Takk for svar! men har en sånn som er både epilator og barbermaskin. Dessuten blir jeg ikke rød og nuppete av maskin, og det blir jeg av høvel... Så jeg skulle veldig gjerne har fortsatt å bruke "go'maskinen" min! 0 Siter
Gjest undrendes Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Takk for svar! men har en sånn som er både epilator og barbermaskin. Dessuten blir jeg ikke rød og nuppete av maskin, og det blir jeg av høvel... Så jeg skulle veldig gjerne har fortsatt å bruke "go'maskinen" min! Fungerer epilator så bra som reklamen skal ha det til? At alle småhår blir borte og ikke bare for et par dager, men en god stund? 0 Siter
spadilje Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Fungerer epilator så bra som reklamen skal ha det til? At alle småhår blir borte og ikke bare for et par dager, men en god stund? jeg har brukt epilator på leggene. Det gjør skikkelig vondt først, men man blir vant til det. Hårene blir nappet ut og kommer sakte men sikkert tilbake i løpet av en uke eller så. Epilatoren tar alle hårene - også de små. Ulempen med epilator er at man kan få ganske store porer av det, og selvfølgelig at det gjør så vondt. Fordelen er at hårene ikke blir stikkete og harde når de vokser ut. 0 Siter
Gjest undrendes Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 jeg har brukt epilator på leggene. Det gjør skikkelig vondt først, men man blir vant til det. Hårene blir nappet ut og kommer sakte men sikkert tilbake i løpet av en uke eller så. Epilatoren tar alle hårene - også de små. Ulempen med epilator er at man kan få ganske store porer av det, og selvfølgelig at det gjør så vondt. Fordelen er at hårene ikke blir stikkete og harde når de vokser ut. Tar det lang tid og gjøre det? Shaving tar jo 5min men så må man jo gjøre det ofte.. 0 Siter
spadilje Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Tar det lang tid og gjøre det? Shaving tar jo 5min men så må man jo gjøre det ofte.. Det tar nok ca en halvtime når jeg gjør det.. Men så slipper man å gjøre det så ofte, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.