Gå til innhold

Skifte blad i barbermaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ladyshaver som jeg fikk til jul for 3 år siden. Nå merker jeg at det begynner å bli sløv... Hvor og hvordan skifter man barberblad i maskin?

Fortsetter under...

Skrevet

Den gangen jeg brukte ladyshave og ikke høvel, syns jeg å huske at når den ble byttet ut i en ny når den ble sløv. Tror ikke man kan skifte barberblad i den.(?)

Kjøp heller en ny, eller prøv med barberhøvel isteden, hvor du oftere kan skifte til skarpe blad.

Skrevet

Den gangen jeg brukte ladyshave og ikke høvel, syns jeg å huske at når den ble byttet ut i en ny når den ble sløv. Tror ikke man kan skifte barberblad i den.(?)

Kjøp heller en ny, eller prøv med barberhøvel isteden, hvor du oftere kan skifte til skarpe blad.

Takk for svar! men har en sånn som er både epilator og barbermaskin. Dessuten blir jeg ikke rød og nuppete av maskin, og det blir jeg av høvel... Så jeg skulle veldig gjerne har fortsatt å bruke "go'maskinen" min!

Gjest undrendes
Skrevet

Takk for svar! men har en sånn som er både epilator og barbermaskin. Dessuten blir jeg ikke rød og nuppete av maskin, og det blir jeg av høvel... Så jeg skulle veldig gjerne har fortsatt å bruke "go'maskinen" min!

Fungerer epilator så bra som reklamen skal ha det til? At alle småhår blir borte og ikke bare for et par dager, men en god stund?

Skrevet

Fungerer epilator så bra som reklamen skal ha det til? At alle småhår blir borte og ikke bare for et par dager, men en god stund?

jeg har brukt epilator på leggene. Det gjør skikkelig vondt først, men man blir vant til det. Hårene blir nappet ut og kommer sakte men sikkert tilbake i løpet av en uke eller så. Epilatoren tar alle hårene - også de små.

Ulempen med epilator er at man kan få ganske store porer av det, og selvfølgelig at det gjør så vondt. Fordelen er at hårene ikke blir stikkete og harde når de vokser ut.

Gjest undrendes
Skrevet

jeg har brukt epilator på leggene. Det gjør skikkelig vondt først, men man blir vant til det. Hårene blir nappet ut og kommer sakte men sikkert tilbake i løpet av en uke eller så. Epilatoren tar alle hårene - også de små.

Ulempen med epilator er at man kan få ganske store porer av det, og selvfølgelig at det gjør så vondt. Fordelen er at hårene ikke blir stikkete og harde når de vokser ut.

Tar det lang tid og gjøre det? Shaving tar jo 5min men så må man jo gjøre det ofte..

Annonse

Skrevet

Tar det lang tid og gjøre det? Shaving tar jo 5min men så må man jo gjøre det ofte..

Det tar nok ca en halvtime når jeg gjør det.. Men så slipper man å gjøre det så ofte, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...