Gå til innhold

HEIA alle kjente og ukjente

husmusa1365380407

Anbefalte innlegg

husmusa1365380407

Noen ÅR siden jeg varher sist...men lillemus er en av de jeg husker.......Tene hvem andre Nicj var det...en fra Bergen....Pokker....hva het han.....SÅ hadde vi LILLE MY...hehehehe rart.Noen av dere to her ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

husmusa1365380407

oiiiijjjjjj mye feil her gitt...gikk litt fort...Lillemus og Lille NY var to av de jeg jaktet på...FLAVA er en til, Tjorven, polyanna, jeg kater de som var * bermen * her inne i 2000 2002............TROR jeg *S*

Er det noen av dere igjen ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oiiiijjjjjj mye feil her gitt...gikk litt fort...Lillemus og Lille NY var to av de jeg jaktet på...FLAVA er en til, Tjorven, polyanna, jeg kater de som var * bermen * her inne i 2000 2002............TROR jeg *S*

Flere av dem som er her men noen er borte(skiftet nick?) men jeg husker nicket ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..kater? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips; gå på søkesiden og søk etter innlegg skrevet av dem du leter etter. Da ser du sist nicket var i bruk, og du kan evt svare på et av innleggene for å havne rett i vedkommendes "svar til meg"-boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest orginalepolyanna

Fnis.

Jeg er her jeg. Men greier ikke få få tilbake Polyanna nicket mitt. Både Poly, Polynøtta og Polyanna er opptatt. Sukk.

Var nok i 99/00 jeg var her masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...