Gjest få høre om dere Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hvor mange har noen historier om dette? Få høre. En gang da jeg var ute å kjørte fikk jeg en følelse av at noen hadde krasjet rundt neste sving....og der sto det to biler som hadde krasjet. En annen gang lå jeg i sengen og fikk ikke sove midt på natten. Jeg tenkte at jeg skulle teste dette med telepati og tenkte på at ungen min måtte skrike èn gang. Ti sekunder etterpå skrek ungen èn gang og sov videre. Det var utrolig skummelt!!! Det er flaut å si det, men jeg har begynt å tro på dette. 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Mora til eksen min fortalte en historie om hunden deres. Hunden holdt til nede i første etasje om nettene, mens de hadde soverom i andre. det var barnegrind foran trappa, og hunden har aldri gått opp i andre etg om natta. Men en natt da farmora til eksen passet på hunden, hadde hunden kommet seg opp i andre etg, over grinden, og skrapte på døra, hvor farmoren sov. Og pep. Farmoren våknet, og kikket på klokka. Dagen etter fikk hun vite at en nær venn av familien (som hunden også kjente godt) døde, på det tidspunktet. 1 Siter
Gjest supernatural Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Dette hendte da jeg var rundt ti år, en dag jeg var hjemme alene etter at jeg kom hjem fra skolen. Jeg satte meg på rommet mitt og lekte med Barbiedukker og var i min egen lille verden, da jeg plutselig fikk en "beskjed" i hodet. Jeg oppfattet ikke ordene, men jeg opplevde det som en ufullstendig setning. Og så "visste" jeg at min oldemor døde. Jeg noterte meg klokkeslettet, og fikk bekreftet senere at det stemte på minuttet. Jeg var ikke særlig knyttet til min oldemor, men det var mammaen min. Apropos mammaen min, - hun og jeg hadde veldig god telepatisk kontakt. Det var ganske pratkisk, for ved middagsbordet behøvde jeg ikke å spørre høyt om hun kunne sende saltet Bare for å nevne noe, da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Jeg opplever ganske ofte at jeg går forbi en person på gata og personen ligner veldig på en bekjent. Like etterpå treffer jeg på denne bekjente... Ganske snodig. I vinter kjørte jeg en kveld hjem fra jobb. Jeg kom plutselig til å tenke på hvor hjorten gjør av seg på verste vinteren med masse snø osv. Kom også på at jeg ikke hadde sett en eneste hjort på hele vinteren (ser dem forholdsvis ofte ellers i året). Plutselig står det tre hjorter på den snødekte marka ved siden av meg! Sikkert tilfeldig, men likevel ganske merkelig.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Da jeg gikk på vgs satt jeg en dag ute i et friminutt sammen med ei venninne. Plutselig sa hun at hun fikk en ekkel følelse, hun ble kald(det var en varm dag) og sa at nå er det noe som har skjedd. Ikke lenge etter får hun telefon om at pappen hennes har vært i en arbeidsulykke og mistet nesten livet. Litt spesielle greier det der.. 0 Siter
Gjest få høre om dere Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Da jeg gikk på vgs satt jeg en dag ute i et friminutt sammen med ei venninne. Plutselig sa hun at hun fikk en ekkel følelse, hun ble kald(det var en varm dag) og sa at nå er det noe som har skjedd. Ikke lenge etter får hun telefon om at pappen hennes har vært i en arbeidsulykke og mistet nesten livet. Litt spesielle greier det der.. ja, jeg tror det spesielt kan skje mellom familien. Faren til en jeg kjenner fikk en natt ikke sove i det hele tatt. Han lå urolig hele natten. Neste dag fikk han vite at datteren (som bor i en annen by) hadde født den natten. En annen jeg kjenner visste alltid 5 min før foreldrene kom hjem. Samboeren min kan bekrefte dette. Han har sittet mange ganger med han. Plutselig har han sagt. Nå er det 5 min til foreldrene mine kommer hjem. De pleide å ta tiden, og det stemte alltid. En kollega av meg hadde en dag,da hun var barn, en ekkel følelse av at moren kom til å krasje. Hun ringte på jobben til moren og hørte hvordan det gikk og sa at hun måtte kjøre forsiktig hjem. Seinere på dagen kom moren hjem helt hvit i fjeset. Da hadde hun vært en hårsbredd fra å krasje med en trailer. 0 Siter
Gjest få høre om dere Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg opplever ganske ofte at jeg går forbi en person på gata og personen ligner veldig på en bekjent. Like etterpå treffer jeg på denne bekjente... Ganske snodig. I vinter kjørte jeg en kveld hjem fra jobb. Jeg kom plutselig til å tenke på hvor hjorten gjør av seg på verste vinteren med masse snø osv. Kom også på at jeg ikke hadde sett en eneste hjort på hele vinteren (ser dem forholdsvis ofte ellers i året). Plutselig står det tre hjorter på den snødekte marka ved siden av meg! Sikkert tilfeldig, men likevel ganske merkelig.. før ville jeg ha sagt at det var tilfeldig, men ikke nå lenger. Jeg er sikker på at det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan se. Det er altfor mange som opplever sånne rare ting til at det kan være tilfeldig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.