Gå til innhold

Kan en penis brekke?

Champagne

Anbefalte innlegg

Har fått link til et bilde som viser en manns penis som er dratt i og deretter puttet delvis inn i baken.

Mannen skal visstnok ha stått i med hushjelpen, og kona bedøvde han før hun utførte overnevnte eksperiment.

Jeg har vist bildet til en som er innehaver av en penis, og han sier at det er fysisk umulig.

Kan jeg legge inn link til bilde eller blir det for sært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom bare til hovedsiden, hva er tittelen på dette?

Hm, jeg kommer rett på bildet.

Den står under arkiv, deretter bisarr, også broken penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Oi!!

Æsj! Det der så ihvertfal vondt ut. Men jeg tror det er ekte. Jeg tror nemlig ikke noen av de bildene på den nettsiden er redigert eller fake.

Forøvrig er det jævlig mye ekkelt å se på ogrish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shave my poodle

Hm, jeg kommer rett på bildet.

Den står under arkiv, deretter bisarr, også broken penis.

Det var inget vakkert syn må jeg si..;) forstår ikke helt at det kan väre mulig men..

Og for noen forferdelige bilder av det var av tsunamiofre der..det står virkelig stor respekt av de som holder på med opprydningsarbeidet. Fölte jeg bare måtte si det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!!

Æsj! Det der så ihvertfal vondt ut. Men jeg tror det er ekte. Jeg tror nemlig ikke noen av de bildene på den nettsiden er redigert eller fake.

Hva er vitsen med å se på de groteske bildene, altså hvem lager de sånne sider for?

Jeg var inne og så noen av titlene, bl.a. familie etter bilkræsj, tsunamidødsofre, jente som tar selvmord foran toget osv.

Syns det var så grotesk at jeg ikke orket (eller så vitsen i) å klikke inn bildene.

Kanskje jeg er pysete.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!!

Jeg har bare sett dette bildet, orker ikke å se på noe annet. Jo forresten, det var et bilde av en vanskapt grisunge, den var ikke lekker.

Venninnen min har fortalt at det er et bilde der av en baby født av en narkoman mamma. Har ingen ønsker om å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Hva er vitsen med å se på de groteske bildene, altså hvem lager de sånne sider for?

Jeg var inne og så noen av titlene, bl.a. familie etter bilkræsj, tsunamidødsofre, jente som tar selvmord foran toget osv.

Syns det var så grotesk at jeg ikke orket (eller så vitsen i) å klikke inn bildene.

Kanskje jeg er pysete.?

Neida du er overhodet ikke pysete, og jeg har undret meg over det samme, hva all verden er vitsen med sånt? Alt er så groteskt og makabert. Er det virkelig noen som liker å se på sånt?

Grunnen til at jeg vet om denne nettsiden er at noen medelever viste meg den da jeg gikk på ungsomskolen. Husker vi var en gjeng som satt å så gjennom diverse gorteske bilder, vi trodde vel vi var kule som turde se på sånt.

Jeg skjønner heller ikke hvem som gidder å lage sånne nettsider, eller hvem som gidder å sende inn sånne bilder og videoklipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var vel slapp? Kikket ikke så veldig lenge på bildet, men syns ikke det så umulig ut. Men jeg har ingen penis da. Eller den jeg har er 4 meter unna. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ogrish.com/archives/2004/july/OGRISH-dot-com-foda-se[1].jpg

Sånn gjør du det.

Udelikat bilde må jeg si.

Ups, glemte en ting, slik at bildet ikke kom direkte, men det kan være det samme også. For noe så kvalmt skjønner jeg bare ikke at noen gidder å sitte å se på.

Men skal jeg svare deg på det du spurte om, så ja - en penis kan brekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...