Hawkwind Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 I gamle, gamle dager kunne man (visstnok) bli blind av å onanere. I moderne tider, kan man bli blind av medisiner som hjelper en til å ha et aktivt sexliv... http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/4400241.stm 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Jaja, der kom forklaringen:-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ser ut som din forkjærlighet for linker "got the best of you": Last Updated: Friday, 1 April, 2005... Aprils fool? Knask dem trøstig videre, Hawk. ;^) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ser ut som din forkjærlighet for linker "got the best of you": Last Updated: Friday, 1 April, 2005... Aprils fool? Knask dem trøstig videre, Hawk. ;^) Og DU snakker om kjærlighet for linker?? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Og DU snakker om kjærlighet for linker?? Gjør jeg? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Gjør jeg? ja jeg tok deg på fersken! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Ser ut som din forkjærlighet for linker "got the best of you": Last Updated: Friday, 1 April, 2005... Aprils fool? Knask dem trøstig videre, Hawk. ;^) Heldigvis lenge til jeg trenger å vurdere å bruke den type hjelpemidler ;-) La ikke merke til datoen på artikkelen, men etter litt research konstaterer jeg at det som står der er korrekt. Finner saken omtalt på flere steder, hvor "Journal of Ophthalmology" er oppgitt som kilde. Og flere av dem datert før første april. Hovedartikkelen det siteres fra er datert 25. mars. Så close - but no cigar ;-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ja jeg tok deg på fersken! Jeg liker ikke fersken, så det er helt umulig. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Heldigvis lenge til jeg trenger å vurdere å bruke den type hjelpemidler ;-) La ikke merke til datoen på artikkelen, men etter litt research konstaterer jeg at det som står der er korrekt. Finner saken omtalt på flere steder, hvor "Journal of Ophthalmology" er oppgitt som kilde. Og flere av dem datert før første april. Hovedartikkelen det siteres fra er datert 25. mars. Så close - but no cigar ;-) «-...close - but no cigar -» Well, I don't smoke anyway... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 «-...close - but no cigar -» Well, I don't smoke anyway... ikke røyker'n og ikke spiser'n fersken. Smetter unna konfrontasjoner......? hehe.. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ikke røyker'n og ikke spiser'n fersken. Smetter unna konfrontasjoner......? hehe.. «-Smetter unna konfrontasjoner......?-» Nah, jeg kaller det å overse uinteressant babbel. Det er lenge siden jeg sluttet å diskutere på psykopatenes premisser. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 «-Smetter unna konfrontasjoner......?-» Nah, jeg kaller det å overse uinteressant babbel. Det er lenge siden jeg sluttet å diskutere på psykopatenes premisser. du argumenterer: "sluttet å diskutere på psykopatenes premisser" Ser du ikke hva du antyder? Det er jo totalt irrelevant i denne fra min side vennskapelige ertingen. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 du argumenterer: "sluttet å diskutere på psykopatenes premisser" Ser du ikke hva du antyder? Det er jo totalt irrelevant i denne fra min side vennskapelige ertingen. Slikt ser han ikke :-) ".................................." 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Slikt ser han ikke :-) ".................................." *skuffet* 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Slikt ser han ikke :-) ".................................." der var du ja! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 du argumenterer: "sluttet å diskutere på psykopatenes premisser" Ser du ikke hva du antyder? Det er jo totalt irrelevant i denne fra min side vennskapelige ertingen. Da skulle du heller ikke følt deg truffet. ;^) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Slikt ser han ikke :-) ".................................." Trengs ikke, jeg har jo deg til å papegøye alt jeg står for. Tulling! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Da skulle du heller ikke følt deg truffet. ;^) Hvem sa jeg gjorde det? *klør-meg-i-hue* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Trengs ikke, jeg har jo deg til å papegøye alt jeg står for. Tulling! du verden.... er dette starten på en sånn uendelig tråd som ofte følger i kjølvannet av enkelte innlegg.... ? *fniser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.