Freya Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Fra Bokmålsordboka: rikosjett rikosjet't m1 (fra fransk) prosjektil som rikosjetterer bli truffet av en r- rikosjettere ~e're v2 treffe noe og fare videre i en ny retning 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Fra Bokmålsordboka: rikosjett rikosjet't m1 (fra fransk) prosjektil som rikosjetterer bli truffet av en r- rikosjettere ~e're v2 treffe noe og fare videre i en ny retning er visst en form for squash her jeg funnet ut. til opplysning til dere 0 Siter
Freya Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 er visst en form for squash her jeg funnet ut. til opplysning til dere Ok, da lærte jeg noe nytt i dag også. 0 Siter
Genco Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 er visst en form for squash her jeg funnet ut. til opplysning til dere Her har du nok bommet litt...Det er nok courgette, som er fransk for squash og zuccini er den italienske varianten av det samme. Et klipp fra caplex.no: courgette [korzjett], zucchini [tsokini], Cucurbita pepo, en sort små gresskarfrukter nært beslektet med squash som ofte spises mens de er umodne. Dyrkes i tropiske og subtropiske strøk, Ricochet er engelsk for rikosjett eller et ganske tøft rockeband fra samme land ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Her har du nok bommet litt...Det er nok courgette, som er fransk for squash og zuccini er den italienske varianten av det samme. Et klipp fra caplex.no: courgette [korzjett], zucchini [tsokini], Cucurbita pepo, en sort små gresskarfrukter nært beslektet med squash som ofte spises mens de er umodne. Dyrkes i tropiske og subtropiske strøk, Ricochet er engelsk for rikosjett eller et ganske tøft rockeband fra samme land ;-) Jeg tror raleigh mente sporten squash, ikke grønnsaken. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg tror raleigh mente sporten squash, ikke grønnsaken. Men finnes det noen variant av sporten som heter ricochet, da? 0 Siter
Freya Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Men finnes det noen variant av sporten som heter ricochet, da? Det vet jeg ikke, men det høres ut som det var det raleigh mente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.