Gå til innhold

Alkohol/SSRI og overgrep NHD ???


Gjest det sier jeg ikke

Anbefalte innlegg

Gjest det sier jeg ikke

Hei

Jeg skulle ønske jeg fikk svar på følgende;

var på hjemme-alene fest med en kollega i går.

Vi drakk conjak og tekila..

Drakk noen små beger med conjak, og tre shoter med tekila..

over en periode på 6 timer ca.

Fra før går jeg på ssri, tar en daglig dose på 100 mg, som jeg glemte å ta laurdags morgen. samme dagen som "festen" var..

Formen var fin, helt klar i toppen, tenkte klart..satt og hadde en grei samtale.

Etter siste drinken.. tekila så ble jeg enormt fort helt sløv, neddopet.. ingen muskler fungerte.. han forgrep seg på meg..tok seg til rette. kjørte på..

ingen muskler funket..den korte perioden det varte..

helt slapp. greidde ikke å avverge det han gjorde..

Etter kort tid kom jeg meg på beina igjen, skalv som en hund.. hakket tenner.

gikk ut i spegelen, hadde helt små stive pupiller.

Kjære nhd.. tror du at jeg kan ha blitt så slapp av ssrien.. ? at jeg reagerte på den, eller tror du han har dopet meg ned..?

I såfall på hva..

han er lege.

hva gjør jeg..? Tror du ssrien slo meg ut på den måten... tok noen sekunder så bare sa det pang.. men hjernen var like klar.. bare musklene som ikke fungerte.. greidde ikke å løfte armen var helt blekksprut i hele kroppen..

veier 85 kg, drikker svært skjelden. har tålt alkohol tidligere.. aldri opplevd det før

ssrien er zoloft mot depresjon. ingen andre medisiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tror ikke dette skyldes SSRI. Ingen typisk historie. Det typiske er at en slokner/får black out.

Om du har tenkt å anmelde dette, bør du få tatt en blodprøve allerede i kveld. Politiet kan rekvirere prøver til rettstoksikologisk undersøkelse. Men dette haster. I morgen kan det være for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...