Gå til innhold

Asgeir i "Ekstrem oppussing"

org

Anbefalte innlegg

Ja, så er første programmet over. Hvordan syntes dere Asgeir var?

Ungene ble ville, de var overbevist om at det var et slags barneprogram, siden Asgeir var med... Ble litt fornærma da de måtte legge seg.

Jeg synes Asgeir er flink, jeg. Men det norske programmet var litt for likt det amerikanske (meninga det, da, men jeg synes det blir for viltert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syes Asgeir var fin som programleder jeg.....det hadde jeg ikke trodd....

Dessuten SKREK han mye mindre enn han i amerika....han tullet heller mer og det passet mer på han.

Positivt overrasket med andre ord.

Men skulle likt å vite hva dette kostet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cardianal

Dessuten SKREK han mye mindre enn han i amerika....han tullet heller mer og det passet mer på han.

Ekstrem Oppussing er den største økonomiske satsingen som TV3 noengang har gjort, og det til tross for at firmaene og leverandørene har sponset veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Ekstrem Oppussing er den største økonomiske satsingen som TV3 noengang har gjort, og det til tross for at firmaene og leverandørene har sponset veldig mye.

Bra nick ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mill. pr. program har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...