org Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Jeg snakket med svigerfar før i kveld. Han ville jeg skulle laste ned "noe sånn at vi kunne snakke sammen på maskinene" Det var ikke MSN han mente, men noe i likhet med MSN. Har noen peiling? Dumt å ringe tilbake og spørre også, da bekrefter jeg jo bare min dårlige hukommelse...! 0 Siter
Gemini Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Skype? Der kan man faktisk snakke, og ikke bare skrive. Eller AOL Messenger, Yahoo Messenger - eller? Hm - kommer ikke på flere... 0 Siter
org Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Yes, folkens! Skype var det... Takk for raske (!) svar! 0 Siter
carma Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Skype? Der kan man faktisk snakke, og ikke bare skrive. Eller AOL Messenger, Yahoo Messenger - eller? Hm - kommer ikke på flere... Skype ja.. ikke scape... hehe 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 skype er morsomt - vi satt med broren min i Bergen, datra mi en annen by, søstra mi i nabolaget og jeg - - alt ble jo forsinket litt så det ble mange misforståelser -hehe. 0 Siter
Gjest info til deg Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Skype? Der kan man faktisk snakke, og ikke bare skrive. Eller AOL Messenger, Yahoo Messenger - eller? Hm - kommer ikke på flere... du kan snakke gjennom msn også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.