Gjest tittine Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skal studere på universitetet til høsten.skolebøker vil koste veldig mye,altfor mye til at jeg vil klare de utgiftene med trygda mi.Har jeg rett på noe støtte til disse utgiftene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saigon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har fått høre at man da går over på attføring istedenfor å gå på utføretrygd. Hvis du ikke ønsker attføringspenger og ikke ønsker å miste uføretrygden i denne perioden må du betale alt av skoleutgifter selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du kan jo høre med Lånekassen hva du kan få av stipend og lån der. www.lanekassen.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ta dette opp med trygdekontoret. Du må være sikker på at de ikke tar av deg uføretrygda når du skal studere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.