Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 33 år som skal snart fjerne livmoren min da jeg har stor knute på den. jeg gruer meg veldig til tiden etter på. Jeg har aldri ønsket meg barn, men at noen andre skal ta det valget for meg liker jeg ikke. Hvor lenge ligger man på sykhus?

Hvor lenge ligger jeg etter på?

Når er jeg i jobb igjen?

Har hørt at en del får deppresjoner en stund etter opprasjon, finnes det noen støtte grupper?

Håper noen vil svare for jeg er veldig nervøs.

Fortsetter under...

Gjest Timari
Skrevet

moren min fjernet livmoren. Tror hun lå en uke på sykehus og var sykemeldt 6 uker etterpå.Kusina mi fjernet den pga kreft, det tror jeg var en større mental belastning. heldigvis så hadde hun barn fra før. Det med depresjoner tror jeg er en individuell ting. kommer litt ann på hva en har opplevd i forkant av dette.

Du har ingen mulighet til å fryse ned egg?

sjekk om det er noen pasientorganisasjoner du kan henvende deg til du :)

lykke til :)

Gjest mallet
Skrevet

moren min fjernet livmoren. Tror hun lå en uke på sykehus og var sykemeldt 6 uker etterpå.Kusina mi fjernet den pga kreft, det tror jeg var en større mental belastning. heldigvis så hadde hun barn fra før. Det med depresjoner tror jeg er en individuell ting. kommer litt ann på hva en har opplevd i forkant av dette.

Hjelper ikke stort med frosne egg om man ikke har livmor å bære dem fram i :) Surrogatmødre er ikke tillatt i Norge. Men adopsjon er jo alltid et alternativ om man får lyst på barn senere i livet! Eller finne seg en mann med barn fra før.. men det krever kanskje litt mer flaks :)

Skrevet

Er det lenge siden moren din fjernet livmoren?

Gjest Timari
Skrevet

Er det lenge siden moren din fjernet livmoren?

ja det er ca 8 år siden nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...