Gå til innhold

Hvor kjøpe stoff i Oslo??

Nyttårsjenta'

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Ja, ikke stoff man blir "morsom" av altså... Nei, jeg skal sy et sengeteppe i lappeteknikk. Og da vil jeg ha pene, litt blanke stoffer med mønster. Jeg tenker meg at jeg kan finne den typen stoffer i "invandrerbutikker" hvor de selger til de som skal sy shariaer (?) og lignende. Men, hvor ligger disse butikkene? Jeg er mest kjent rundt Oslo S og omegn.

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyttårsjenta'

Rainbow tekstil er en bitteliten butikk utenfor Gunerius. Der er det masse fint!

OK. Jeg finner den sikkert. Takk! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

dra på..hm..hva heter det der da..var det grønland? eller var det tøyen? der det bor veldig mange invandrere?! uansett, var der i fjor høst, og da var det i hvertfall en 3-4 stoffbutikker der med slike typer stoffer =)

(regner med / håper noen andre er mer kjent i oslo enn meg og kan korrigere om det er grønland eller tøyen jeg snakker om?! *holder en finger på grønland*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra på..hm..hva heter det der da..var det grønland? eller var det tøyen? der det bor veldig mange invandrere?! uansett, var der i fjor høst, og da var det i hvertfall en 3-4 stoffbutikker der med slike typer stoffer =)

(regner med / håper noen andre er mer kjent i oslo enn meg og kan korrigere om det er grønland eller tøyen jeg snakker om?! *holder en finger på grønland*)

Grønland er riktig. Hun kan f. eks. starte ved Gunerius og gå mot Grønland T-banestasjon (eller gjøre det omvendt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...