Nyttårsjenta' Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ja, ikke stoff man blir "morsom" av altså... Nei, jeg skal sy et sengeteppe i lappeteknikk. Og da vil jeg ha pene, litt blanke stoffer med mønster. Jeg tenker meg at jeg kan finne den typen stoffer i "invandrerbutikker" hvor de selger til de som skal sy shariaer (?) og lignende. Men, hvor ligger disse butikkene? Jeg er mest kjent rundt Oslo S og omegn. Noen som kan hjelpe?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Rainbow tekstil er en bitteliten butikk utenfor Gunerius. Der er det masse fint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsjenta' Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Rainbow tekstil er en bitteliten butikk utenfor Gunerius. Der er det masse fint! OK. Jeg finner den sikkert. Takk! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 dra på..hm..hva heter det der da..var det grønland? eller var det tøyen? der det bor veldig mange invandrere?! uansett, var der i fjor høst, og da var det i hvertfall en 3-4 stoffbutikker der med slike typer stoffer =) (regner med / håper noen andre er mer kjent i oslo enn meg og kan korrigere om det er grønland eller tøyen jeg snakker om?! *holder en finger på grønland*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 dra på..hm..hva heter det der da..var det grønland? eller var det tøyen? der det bor veldig mange invandrere?! uansett, var der i fjor høst, og da var det i hvertfall en 3-4 stoffbutikker der med slike typer stoffer =) (regner med / håper noen andre er mer kjent i oslo enn meg og kan korrigere om det er grønland eller tøyen jeg snakker om?! *holder en finger på grønland*) Grønland er riktig. Hun kan f. eks. starte ved Gunerius og gå mot Grønland T-banestasjon (eller gjøre det omvendt). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.