flisa Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Etter et søk på Google, så handler et livstestamente paradoksalt nok bare om å få lov til å dø. http://www.google.com/search?hl=no&q=livstestamente&btnG=S%C3%B8k&lr=lang_no Hva skal jeg skrive - som vil leve, uansett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest '!-o-!' Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Om du skriver at du vil leve uansett, så kan en lege likevel vurdere at det ikke har hensikt å holde deg i live. Ønsker du å bli holdt i live så har du vel ikke bruke for et livstestamente? Man tar ikke livet av folk hvis det er håp uansett hva enkelte måtte tro etter Terri-saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bare skriv et et eget brev å legg i pengeboken. Det skal jo være ditt ønske uansett. Jeg for min del tror jeg stoler på legestanden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Pussig, dødstestamente er da en atskillig mer passende og treffende betegnelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.