Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Har han familie? Hvor holder han til? Han er en fantastisk gitarist, og har en utrolig utstråling! Pratet med ham for noen uker tilbake, og må si han er utrolig flott! :-) Noen som får opp hjemmesiden hans?? 0 Siter
Gjest insider Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Fattern vet hvem han er. Han er visst en litt hjelpesløs fyr. Tror ikke han kan å knyte skolisser og han har ikke peiling på togtider og planlegging, så han har tatt drosje lange avstander pga det. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Va'kke han sånn derre impressario for The Boys, da? Tror jaggu han har Sputnik på samvittigheten også. Hvis det er den Vidar Busk jeg støtte på for noen år siden, så er han fra Grenland-området, tjener penger på kiosk-musikk og kan'ke spelle gitar for sitt bare liv. 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Fattern vet hvem han er. Han er visst en litt hjelpesløs fyr. Tror ikke han kan å knyte skolisser og han har ikke peiling på togtider og planlegging, så han har tatt drosje lange avstander pga det. He, he....får kjøpe seg sko med borelås :-) Spør faren din om ham da! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Fattern vet hvem han er. Han er visst en litt hjelpesløs fyr. Tror ikke han kan å knyte skolisser og han har ikke peiling på togtider og planlegging, så han har tatt drosje lange avstander pga det. Dette er selvsagt tøv, fyren er smart som bara fan, han. 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Va'kke han sånn derre impressario for The Boys, da? Tror jaggu han har Sputnik på samvittigheten også. Hvis det er den Vidar Busk jeg støtte på for noen år siden, så er han fra Grenland-området, tjener penger på kiosk-musikk og kan'ke spelle gitar for sitt bare liv. He, he....da må du sikte til en annen. Han blir ikke kalt blueskongen for ingenting :-) Så og hørte ham spille gitar i påsken. Jeg ble utrolig fascinert! Han er lidenskapelig! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg vet lite om han, men har sett et par intervjuer med han på tv og jeg ble ikke akkurat imponert over iq'en hans, men for alt jeg vet kan han jo være smart for det. 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Fattern vet hvem han er. Han er visst en litt hjelpesløs fyr. Tror ikke han kan å knyte skolisser og han har ikke peiling på togtider og planlegging, så han har tatt drosje lange avstander pga det. Han er iallfall sexy! :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ...disregard may last message. Den busken jeg støtte på var Terje Welle Busk: http://www.tylden.no/bilder/seljord/2002/Z3510010.JPG Sånn går'e når'n blir gammal og mister hukommelsen. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 He, he....da må du sikte til en annen. Han blir ikke kalt blueskongen for ingenting :-) Så og hørte ham spille gitar i påsken. Jeg ble utrolig fascinert! Han er lidenskapelig! :-) Jah, du har helt rett, dette er en misforståelse. Dette er fyren jeg tenkte på: http://www.tylden.no/bilder/seljord/2002/Z3510010.JPG Nå kjenner ikke jeg til akkurat denne gitaristen Vidar Busk, men hva blues angår, har du hørt en, så har du hørt alle. Blues er like kjedelig som å lytte til grasset som gror. Men smaken er som baken, osv. 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ...disregard may last message. Den busken jeg støtte på var Terje Welle Busk: http://www.tylden.no/bilder/seljord/2002/Z3510010.JPG Sånn går'e når'n blir gammal og mister hukommelsen. He, he, så teit du er! :-) Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn? Vil du ha en date? 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jah, du har helt rett, dette er en misforståelse. Dette er fyren jeg tenkte på: http://www.tylden.no/bilder/seljord/2002/Z3510010.JPG Nå kjenner ikke jeg til akkurat denne gitaristen Vidar Busk, men hva blues angår, har du hørt en, så har du hørt alle. Blues er like kjedelig som å lytte til grasset som gror. Men smaken er som baken, osv. Blues er definitivt ikke kjedelig når du ser den sexy tatoverte overkroppen til Vidar på scenen :-D 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jah, du har helt rett, dette er en misforståelse. Dette er fyren jeg tenkte på: http://www.tylden.no/bilder/seljord/2002/Z3510010.JPG Nå kjenner ikke jeg til akkurat denne gitaristen Vidar Busk, men hva blues angår, har du hørt en, så har du hørt alle. Blues er like kjedelig som å lytte til grasset som gror. Men smaken er som baken, osv. æsj...... ikke leggg ut slike ekle linker da.. nå høres ikke vidar busk bedre ut. men blues kan være toppers det. Har du hørt gammel negerblues? eller hva man får lov å kalle det, gammel svart blues? Gammel afroamerikansk blues? (Gir opp!) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Blues er definitivt ikke kjedelig når du ser den sexy tatoverte overkroppen til Vidar på scenen :-D tatoo... æsj! 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 tatoo... æsj! He, he.....vi har alle våre fetisjer :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 He, he, så teit du er! :-) Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn? Vil du ha en date? «-He, he, så teit du er! :-) -» Ja. «-Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn?-» Nei. «-Vil du ha en date? -» Nei. 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg må visst være mer spesifikk! Får jo bare svadesvar her! 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 «-He, he, så teit du er! :-) -» Ja. «-Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn?-» Nei. «-Vil du ha en date? -» Nei. Æsj, tørrpinne! Mente ikke date med deg! Hvorfor er du ikke på jobb? 0 Siter
Gjest vethvemhaner Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hvis ikke jeg tar feil er han singel og bor på Kurland:) 0 Siter
Gjest bluesbabe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hvis ikke jeg tar feil er han singel og bor på Kurland:) He, he...ventet på det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.