Gå til innhold

noen som kjenner Vidar Busk? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest bluesbabe
Skrevet

Har han familie? Hvor holder han til? Han er en fantastisk gitarist, og har en utrolig utstråling! Pratet med ham for noen uker tilbake, og må si han er utrolig flott! :-) Noen som får opp hjemmesiden hans??

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

13

• flisa

9

• Line

2

• mrxx

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest insider
Skrevet

Fattern vet hvem han er. Han er visst en litt hjelpesløs fyr. Tror ikke han kan å knyte skolisser og han har ikke peiling på togtider og planlegging, så han har tatt drosje lange avstander pga det.

Skrevet

Va'kke han sånn derre impressario for The Boys, da? Tror jaggu han har Sputnik på samvittigheten også. Hvis det er den Vidar Busk jeg støtte på for noen år siden, så er han fra Grenland-området, tjener penger på kiosk-musikk og kan'ke spelle gitar for sitt bare liv.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Fattern vet hvem han er. Han er visst en litt hjelpesløs fyr. Tror ikke han kan å knyte skolisser og han har ikke peiling på togtider og planlegging, så han har tatt drosje lange avstander pga det.

He, he....får kjøpe seg sko med borelås :-) Spør faren din om ham da!

Skrevet

Dette er selvsagt tøv, fyren er smart som bara fan, han.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Va'kke han sånn derre impressario for The Boys, da? Tror jaggu han har Sputnik på samvittigheten også. Hvis det er den Vidar Busk jeg støtte på for noen år siden, så er han fra Grenland-området, tjener penger på kiosk-musikk og kan'ke spelle gitar for sitt bare liv.

He, he....da må du sikte til en annen. Han blir ikke kalt blueskongen for ingenting :-) Så og hørte ham spille gitar i påsken. Jeg ble utrolig fascinert! Han er lidenskapelig! :-)

Skrevet

Jeg vet lite om han, men har sett et par intervjuer med han på tv og jeg ble ikke akkurat imponert over iq'en hans, men for alt jeg vet kan han jo være smart for det.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Han er iallfall sexy! :-)

Skrevet

He, he....da må du sikte til en annen. Han blir ikke kalt blueskongen for ingenting :-) Så og hørte ham spille gitar i påsken. Jeg ble utrolig fascinert! Han er lidenskapelig! :-)

Jah, du har helt rett, dette er en misforståelse. Dette er fyren jeg tenkte på:

http://www.tylden.no/bilder/seljord/2002/Z3510010.JPG

Nå kjenner ikke jeg til akkurat denne gitaristen Vidar Busk, men hva blues angår, har du hørt en, så har du hørt alle. Blues er like kjedelig som å lytte til grasset som gror.

Men smaken er som baken, osv.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til akkurat denne gitaristen Vidar Busk, men hva blues angår, har du hørt en, så har du hørt alle. Blues er like kjedelig som å lytte til grasset som gror.

Blues er definitivt ikke kjedelig når du ser den sexy tatoverte overkroppen til Vidar på scenen :-D

Gjest engel 49+
Skrevet

æsj...... ikke leggg ut slike ekle linker da..

nå høres ikke vidar busk bedre ut. men blues kan være toppers det. Har du hørt gammel negerblues? eller hva man får lov å kalle det, gammel svart blues? Gammel afroamerikansk blues? (Gir opp!)

Gjest engel 49+
Skrevet

Blues er definitivt ikke kjedelig når du ser den sexy tatoverte overkroppen til Vidar på scenen :-D

tatoo... æsj!

Gjest bluesbabe
Skrevet

tatoo... æsj!

He, he.....vi har alle våre fetisjer :-)

Skrevet

He, he, så teit du er! :-) Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn? Vil du ha en date?

«-He, he, så teit du er! :-) -»

Ja.

«-Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn?-»

Nei.

«-Vil du ha en date? -»

Nei.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Jeg må visst være mer spesifikk! Får jo bare svadesvar her!

Gjest bluesbabe
Skrevet

«-He, he, så teit du er! :-) -»

Ja.

«-Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn?-»

Nei.

«-Vil du ha en date? -»

Nei.

Æsj, tørrpinne! Mente ikke date med deg! Hvorfor er du ikke på jobb?

Gjest vethvemhaner
Skrevet

Hvis ikke jeg tar feil er han singel og bor på Kurland:)

Gjest bluesbabe
Skrevet

Hvis ikke jeg tar feil er han singel og bor på Kurland:)

He, he...ventet på det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...