Gå til innhold

noen som kjenner Vidar Busk? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj...... ikke leggg ut slike ekle linker da..

nå høres ikke vidar busk bedre ut. men blues kan være toppers det. Har du hørt gammel negerblues? eller hva man får lov å kalle det, gammel svart blues? Gammel afroamerikansk blues? (Gir opp!)

...og hans navn er Eddy Clearwater. Selv spiller han links, og tar seg av "kompet", mens gitatisten hans er allsidig og særdeles fingernem.

Jeg har møtt Eddy personlig, en eldre, farget kar fra Chicago, som har "spelt for maten" i alle år. Disse gutta vet hvordan det skal låte, ikke sånn som disse bleikfingra plastikk-plukkerne med fettsleik og skinnbusker med gutterommet tapetsert med Elvis-bilder.

Dem går'e 30 av på dusinet.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

13

• flisa

9

• Line

2

• mrxx

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Blues er definitivt ikke kjedelig når du ser den sexy tatoverte overkroppen til Vidar på scenen :-D

Er'e en musiker du ønsker deg, eller en musefukter?

Gjest bluesbabe
Skrevet

...og hans navn er Eddy Clearwater. Selv spiller han links, og tar seg av "kompet", mens gitatisten hans er allsidig og særdeles fingernem.

Jeg har møtt Eddy personlig, en eldre, farget kar fra Chicago, som har "spelt for maten" i alle år. Disse gutta vet hvordan det skal låte, ikke sånn som disse bleikfingra plastikk-plukkerne med fettsleik og skinnbusker med gutterommet tapetsert med Elvis-bilder.

Dem går'e 30 av på dusinet.

Hmmm...klar tale! Kanskje har du rett.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Er'e en musiker du ønsker deg, eller en musefukter?

Musiker selvsagt! :-)

Skrevet

Æsj, tørrpinne! Mente ikke date med deg! Hvorfor er du ikke på jobb?

er han ikke på jobb? iiiiiiiiiiik

Skrevet

Æsj, tørrpinne! Mente ikke date med deg! Hvorfor er du ikke på jobb?

«-Æsj, tørrpinne!-»

Javel?

«-Mente ikke date med deg!-»

Neivel.

«-Hvorfor er du ikke på jobb?-»

Hvorfor er ikke du?

Annonse

Skrevet

Tja, husker jeg pratet med han ved et par anledninger en del år før han slo gjennom (er vel 15 år siden nå tror jeg).

Fyren er Telemarking, opprinnelig fra Langesund om jeg husker rett. Var en helt vanlig gutt den gangen - men eminent på gitarspill selvsagt. Han hadde vel den gang ganske nylig returnert fra statene - hvor det å ha jammet med Stevie Ray Vaughan vel var (og muligens stadig er?) et høydepunkt i livet.

Etter den tid hørte jeg rykter om at han surret bort et par år år på litt eksprimentering med rusmidler og slikt (eksistensiell krise - kunstnerisk krise kanskje?), før han fikk samlet seg og startet på den karrieren han har i dag.

Uansett - en koselig fyr det jeg vet. Men som sagt lenge siden jeg har snakket med ham ;-)

Skrevet

er han ikke på jobb? iiiiiiiiiiik

Shhhhhhhhhj, ikke bråk sånn, du vekker de andre PC'ene.

Skrevet

Jepp. Ikke si du er mora hans? He, he...

Hvorfor skulle jeg være det? Og, jeg er på jobb.

Annonse

Gjest bluesbabe
Skrevet

Hvorfor skulle jeg være det? Og, jeg er på jobb.

Er du overflødig arbeidskraft, siden du har tid til å sitte på nett konstant? He, he....Eller er du rett og slett nyskjerrig?

Skrevet

Er du overflødig arbeidskraft, siden du har tid til å sitte på nett konstant? He, he....Eller er du rett og slett nyskjerrig?

Jeg er på DOL hver gang de andre går ut og røyker -så jobber jeg samtidig - for jeg har 2 skjermer. :-) Smart sant?

Gjest dol for de som kjeder som ihjel på jobben
Skrevet

Jeg er på DOL hver gang de andre går ut og røyker -så jobber jeg samtidig - for jeg har 2 skjermer. :-) Smart sant?

Jøss, ante ikke det fantes så smarte folk her på dol. Kanskje hadde det vært bedre om du begynte å røyke??

Skrevet

Pisser du ikke litt på dine egne buksebein nå?

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvem er Rolf?

tanken på at noen er så fysne på han fyren der gir meg lyst til å rope på "Rolf"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...