Gå til innhold

noen som kjenner Vidar Busk? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tanken på at noen er så fysne på han fyren der gir meg lyst til å rope på "Rolf"...

hehe - å ja - "rope på elgen" som jeg sier....

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

13

• flisa

9

• Line

2

• mrxx

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jøss, ante ikke det fantes så smarte folk her på dol. Kanskje hadde det vært bedre om du begynte å røyke??

da jeg røkte, var det lov å røyke ved dataen - da var jeg ENDA mer effektiv!

Da var jeg på DOL, spiste matapkka, - røyka - jobba OG klødde meg i ræva, samtidig - uten kontakt med omverden! :)

Smart, hva?

...men så kom røykeloven -og jeg gidder ikke å gå.

Gjest engel 49+
Skrevet

da jeg røkte, var det lov å røyke ved dataen - da var jeg ENDA mer effektiv!

Da var jeg på DOL, spiste matapkka, - røyka - jobba OG klødde meg i ræva, samtidig - uten kontakt med omverden! :)

Smart, hva?

...men så kom røykeloven -og jeg gidder ikke å gå.

ehh... klødde deg HVOR?

Trodde du var dame, jeg :P

Skrevet

ser ut som han prøver å være Dylan på noen av bildene. En grov fornærmelse!

Mot hvem? Dylan kan verken synge eller spelle.

Skrevet

ehh... klødde deg HVOR?

Det var jo den gang jeg røkte - - du skjønner vel det? det er jo ikek den smarteste tiden av livet mitt - hehe

Annonse

Skrevet

ehh... klødde deg HVOR?

Klør ikke damer i ræva???

Skrevet

PST....jeg er ikke dame - har lurt deg hele tiden - jeg er en raring som klør i ræva.

Gjest engel 49+
Skrevet

Mot hvem? Dylan kan verken synge eller spelle.

han kunne!

Gjest engel 49+
Skrevet

jo men de gjør ikke noe med det. dessuten klør de sjelden. de er renslige :P

Skrevet

He, he, så teit du er! :-) Kanskje er du en busk utkledd som Mr. Kahn? Vil du ha en date?

Det står i et Tett-på-Nett-intervju med ham at han har dame, som tegner mye av klærne han bruker.

Gjest bluesbabe
Skrevet

Det står i et Tett-på-Nett-intervju med ham at han har dame, som tegner mye av klærne han bruker.

er ikke det flere år gammelt???

Gjest ex-bridget
Skrevet

Har hilst på ham noen ganger, men kan ikke si at jeg "kjenner" ham. Men har en god venn som kjenner ham...

Annonse

Gjest bluesbabe
Skrevet

Har hilst på ham noen ganger, men kan ikke si at jeg "kjenner" ham. Men har en god venn som kjenner ham...

Hvordan beskriver vennen din ham? Har han barn tro?

Gjest ex-bridget
Skrevet

Hvordan beskriver vennen din ham? Har han barn tro?

Vel, jeg vet ikke helt. De kjenner hverandre fra musikkmiljøet. Vidar Busk spilte i bandet til min kamerat før Vidar selv slo igjennom og ble mer selvstendig.

Tror ikke Vidar har noe barn, det har jeg aldri hørt noe om i allefall. Min venn omtaler ham som en god musiker i allefall, og aldri hørt ham snakke noe negativit om ham.

Skrevet

er ikke det flere år gammelt???

Nei, gudene vet. Jeg er helt forvirret på nettet i dag, satt nettopp og leste Dagbladet, trykket meg litt videre på Mest Lest, og ble litt betenkt. "Dette virket da kjent!"

Det viste seg at "nyhetene" jeg leste var to år gamle!

*uuurgh*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...