Gå til innhold

Er det billigere å få bilen reparert i Sverige?

Anbefalte innlegg

Gjest Reparere i Sverige
Skrevet

Har fått feil på bilens Styreenheten i ABS-systemet. Dette er en en kostnad på 13.000 kr, samt arbeidspenger på kr 2000 til merkeverksted. Har volvo. Har neon erfaring om at det kan lønne seg å dra til sverige å få gjort det billigere der? Isåfall hvor mye er det snakk om?

Fortsetter under...

Skrevet

med vår Toyota fikk vi en pris på 40.000 i Norge - 18.000 i Sverige - - - sier jo litt.... men ta noen ringerunder!

Skrevet

Det kan ofte være en god del å spare - ikke minst på svensk produserte biler.

Ta et søk på nettet, og ta direkte kontakt med noen svenske bilverksteder i det området som er lettest tilgjengelig for deg.

Jeg tipper du vil kunne spare noen tusen kroner på det, men aner ikke hvor mange.

Gjest krepsa
Skrevet

Ja det kan du spare masse på.

Tror det lønner seg med små lokale verksteder, ikke store steder.

Skrevet

Ja, hørt om at det er billigere både i Strømstad og Årjäng om du bor på den kanten som passer å dra til disse stedene.

Annonse

Skrevet

med vår Toyota fikk vi en pris på 40.000 i Norge - 18.000 i Sverige - - - sier jo litt.... men ta noen ringerunder!

Trodde ikke det var noe galt med disse Toyotaene jeg? De reklamerer jo så veldig for driftssikkerheten. *Hm*

Skrevet

Trodde ikke det var noe galt med disse Toyotaene jeg? De reklamerer jo så veldig for driftssikkerheten. *Hm*

....vi måtte skifte motor....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...