Gå til innhold

hva gjør jeg


psylo

Anbefalte innlegg

jeg har gått nå i et halvt år med store motivasjons problemer, ingenting er gøy lenger.jeg søker vilt på jobber med får bare avslag på avslag, begynner å lure på om det ikkje er meningen at jeg skal få meg noe skikkelig liv.detter her går jo selvsagt ut over humør og helse, spesielt sliter jeg med stiv nakke og anspente muskler.hvet ikkje hva jeg skal gjøre.har mest lyst åbare gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sinai

Hei Psylo! Jeg har det akkurat på samme måten, hvis det kan hjelpe? Jeg har gått i et år og ventet, lett etter jobber, søkt på de få som er, lest bøker om jobbsøking, og stilt opp på noen jobbintervjuer. Jeg får ikke jobb, dermed ingen arbeidserfaring. Alle bedrifter søker etter folk som kan vise til gode resultater. Hvordan skal man få det når man ikke får sin første jobb? Det går hardt utover selvtilliten.Og så blir en veldig stressa av å ha så usikker fremtid. Ville blitt veldig glad for noen jobbsøketips, hvis noen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...