citoyen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Med fire bilder til rådighet ville jeg valgt disse motivene: - Noe sosialt (Kafe med kaffe og gode venner, kjøkkenbord med aktiviteter med voksne og barn sammen eller lignende) - Noe tradisjonelt aktivt (Skitur, fjelltur, padling eller lignende) - Sport (Fotball) - Kultur (Kino, teater, konsert eller lignende) 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Et google bilde søk kommer opp med fotball, båtliv, skog & mark så dere er jo inne på noe. Fritid for meg, Venner,Cafè, Kino, familie, SLAPPE AV så jeg er vel mer på nr 2 fra høyre i siste raden;) http://images.google.com/images?q=fritid 0 Siter
Babette Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Her fant jeg det: http://www.kunnskapssenteret.com/PrintArticle.aspx?ArticleID=2145 og det var akkurat det jeg trengte for videre arbeid - hurra! Se der, ja. Det jeg siktet til, står langt ned på siden under Norsk Monitor. Og "kirke og fedreland" er det samme som "tradisjonell". 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 I forbindelse med reklame? I så fall har det vel mye (alt) å si hvem som er målgruppa? 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 I forbindelse med reklame? I så fall har det vel mye (alt) å si hvem som er målgruppa? Målgruppa er alle i Norge - så da skjønner du nok at jeg er veldig i mot GOLF som det store... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Målgruppa er alle i Norge - så da skjønner du nok at jeg er veldig i mot GOLF som det store... Ok. Det mest realistiske da er vel Idol, fotball, bingo osv. Men hvis dette skal gi folk positive assosiasjoner, så er det jo ikke sikkert de vil identifisere seg med den fritida de _har_, snarere den de gjerne skulle hatt? 0 Siter
Babette Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Målgruppa er alle i Norge - så da skjønner du nok at jeg er veldig i mot GOLF som det store... Ingen antatt begrensning i alder? 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Ok. Det mest realistiske da er vel Idol, fotball, bingo osv. Men hvis dette skal gi folk positive assosiasjoner, så er det jo ikke sikkert de vil identifisere seg med den fritida de _har_, snarere den de gjerne skulle hatt? Du har rett i det - har gått noen runder nå, og det med skiløyper, KvikkLunsj og sånn - gir også meg noe, selv om jeg aldri drar på sånne turer - gjorde det da jeg var liten Bildene skal fange opp et BILDE av noe man syns er flott med fritid - selv om man selv nødvendigvis ikke driver med det 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Ingen antatt begrensning i alder? jo - de må eie en bolig. 0 Siter
Babette Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jo - de må eie en bolig. Da er målgruppa neppe særlig yngre enn 25 år som en nedre avgrensning, vil jeg tro. Det kan jo ha betydning for både innhold og innpakning (språk etc.). 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Bingo nhar jeg ikke vært på siden jeg fulgte min bestemor en gang på søttitallet! ;-) fotballkamper er heller ikke min tekopp, så av de tingene du nevner som jeg har gjort det siste året, har jeg vært ute og spist middag, vært på skitur og andre turer i skog og mark, samt båtturer (dog ikke seiling). ggolf spiller jeg ikke 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Da er målgruppa neppe særlig yngre enn 25 år som en nedre avgrensning, vil jeg tro. Det kan jo ha betydning for både innhold og innpakning (språk etc.). de kan leie også - når jeg får tenkt meg om... 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hva med å sitte utenfor hytta en varm sommerkveld, gjerne ved et tjern. Med bål og svartgrillet pølse på pinne. Unger som er svart og rød rundt munnen av pølsa og ketchupen og som leker med kongledyr blandt mosete tuer. DET må da være typisk tegn på norsk fritidssyssel? 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Hva med å sitte utenfor hytta en varm sommerkveld, gjerne ved et tjern. Med bål og svartgrillet pølse på pinne. Unger som er svart og rød rundt munnen av pølsa og ketchupen og som leker med kongledyr blandt mosete tuer. DET må da være typisk tegn på norsk fritidssyssel? nemlig 0 Siter
nick Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Når våren kommer så er i hvert fall MOTORSYKKEL det jeg forbinder med fritid:-) Overvektig, underpowered og høyt forbruk, men en av de fineste syklene i verden: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2005models/2005-Kawasaki-Vulcan-1600-Nomad2.jpg Selvfølgelig for spesiellt interesserte. Sånne som meg. Men jeg kjører en Fazer 1000. 0 Siter
nick Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Helgefylla, tilfeldig sex, SMS og tippekampen. 0 Siter
Gjest JA til mer fritid! Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Her i huset skiller vi nok mellom "fritid" og "ferie" ganske klart. I fritiden, som er utenom jobb på vanlige ukedager samt helgene går det i trening, organisasjonsarbeid, husarbeid og slike trivielle greier. I ferien, derimot, blir det mer slik skog og mark og skigåing og sjø og fjell - og husoppussing. Det var vel neppe bildene dine, men jeg henger meg definitivt ikke på det med seiling, bingo og golf... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Fritifsbilde ved middagstider: mor og far på verandaen med fyr på grillen og et glass cola i hånden på far og farris til mor. Ungene, 2.8 stykker hopper på trampolina. Fritidsbilde etter kl 22: mor og far sluknet på sofaen foran tv'n, mens ungene smugleser under dyna på rommet. Fritidsbilde i helgen: bade/ skogtur i helgen på sommeren. Ski på vinteren. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Overvektig, underpowered og høyt forbruk, men en av de fineste syklene i verden: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2005models/2005-Kawasaki-Vulcan-1600-Nomad2.jpg Selvfølgelig for spesiellt interesserte. Sånne som meg. Men jeg kjører en Fazer 1000. Den gang jeg ikke lenger klarer å bøye knea, så blir kanskje noe slikt aktuelt:-) Selv kjører jeg en annen "versjon" av din sykkel. Samme motorblokka er det i hvert fall, og da forstår du kanskje hva det er? :-) Har du vært på "grava" noen gang forresten? 0 Siter
Sofline Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Middag på restaurant og kino. Bruker også mye tid på å lage god mat hjemme. Stranda om sommeren. Hvis det er skiføre om vinteren tar jeg gjerne en skitur med hunden. Ellers går vi mye tur og sykler en tur og ser på forskjellige serverdigheter i nærområdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.