Gå til innhold

stress


kokkos1365380840

Anbefalte innlegg

kokkos1365380840

Kjæresten min er utrolig stressa. Han legger et konstant press på seg selv om å prestere, og føler aldri tiden strekker til. Han får toppkarakterer på skolen, men blir f.eks kjempestressa hvis han ligger en halvtime lenger på morgenen. Han er veldig mye plaget med stiv nakke. Ofte ligger han veldig lenge på kvelden før han får sove, fordi han planlegger hverdagen mange uker frem i tid, og blir stressa for alt han ikke kommer til å rekke. I oppveksten fikk han ingen anerkjenelse for sine prestasjoner. Han har fått veldig lite kjærlighet hjemme, og han tror også at problemet stammer derfra. Han har ingen måter å mestre stresset på. Jeg mener at han ikke kan leve livet slik, og mener han bør ta en tur til psykolog. Overreagerer jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Jeg synes ikke du overreagerer.Tror jeg hadde blitt bekymra selv hvis jeg hadde en kjæreste som er så stressa som det du beskriver.Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...