Gå til innhold

er jeg


kosepus

Anbefalte innlegg

er en jente på 26 år som helst liker at guttene er litt yngre enn meg.

det vil si jeg liker gutter på 18 år.

spørsmålet blir; er jeg "dirty" eller er det mer eller mindre normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nattspermeren

Når jeg var 18-20 opplevde jeg som mann det samme. Det var spennende å erfare eldre damer da spesiellt i slutten av 20 årene. Det var heller ikke noe problem å bli kjent med dem. Du er et eksempel på dette og flere med deg. Ikke noe unormalt, sikke bare spennende.

Noe av det jeg husker var spennende var at disse damene

hadde mye å lære bort!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 18-20 opplevde jeg som mann det samme. Det var spennende å erfare eldre damer da spesiellt i slutten av 20 årene. Det var heller ikke noe problem å bli kjent med dem. Du er et eksempel på dette og flere med deg. Ikke noe unormalt, sikke bare spennende.

Noe av det jeg husker var spennende var at disse damene

hadde mye å lære bort!?!?!?

hva kan jeg si...erfaringen er vel større enn for disse guttene. Jeg vet ikke om det er det som tenner meg; tanken på at jeg blir læremester. Tror bare at jeg syns de er enormt sexy. Det er jo så og si greit nå, ettersom jeg ikke er sååå gammel. Men hva når jeg blir 35-40...da begynner det vel å bli litt mere "slizy"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattspermeren

hva kan jeg si...erfaringen er vel større enn for disse guttene. Jeg vet ikke om det er det som tenner meg; tanken på at jeg blir læremester. Tror bare at jeg syns de er enormt sexy. Det er jo så og si greit nå, ettersom jeg ikke er sååå gammel. Men hva når jeg blir 35-40...da begynner det vel å bli litt mere "slizy"?

Nei Kosepus, tvert imot!! Det er ikke bare du som blir eldre. De blir jo eldre de også og husk, avtanden tross alder, blir mindre jo eldre en blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Normalt, men kanskje litt atypisk. Det vanlige er at gutten er litt eldre, kanskje litt mer erfaren, men alt er for tiden under forandring, så hvorfor ikke prøve seg med en yngre og kjekk kar.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så er det stort sett jenter som er eldre enn meg som faller for meg.

Den gang jeg var 26 hadde jeg et forhold til ei på 36. Det beste forholdet jeg har hatt, men desverre syntes jeg aldersforskjellen ble for stor.

Jeg angrer litt i dag, men det var nok lurest alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes drømmene dine er bare deilige.

Som mann har jeg alltid tent på eldre damer. Etterhvert som jeg selv har blitt eldre så har drømmedama også blitt eldre.

Tror du vil oppleve at når du er 30 så er du ute etter dem på f.eks. drøyt 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt, men kanskje litt atypisk. Det vanlige er at gutten er litt eldre, kanskje litt mer erfaren, men alt er for tiden under forandring, så hvorfor ikke prøve seg med en yngre og kjekk kar.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

burde jeg ta kontakt med psykolog/ lege for en vurdering? er det noe galt i det jeg føler og tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde jeg ta kontakt med psykolog/ lege for en vurdering? er det noe galt i det jeg føler og tenker?

Neiiiiiiiiiii !

DU ER HELT NORMAL.

Jeg liker eldre damer, selv om jeg er gift med en yngre. Det er svært mange gutter som liker eldre jenter med slikt alderssprang som du beskriver. Selv hadde jeg "slukt" deg dersom jeg hadde vært i rett alder (for sent nå - sukk).

Forslår at du slår deg løs med drømmeguttene dine.

Kos deg !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiiiiiii !

DU ER HELT NORMAL.

Jeg liker eldre damer, selv om jeg er gift med en yngre. Det er svært mange gutter som liker eldre jenter med slikt alderssprang som du beskriver. Selv hadde jeg "slukt" deg dersom jeg hadde vært i rett alder (for sent nå - sukk).

Forslår at du slår deg løs med drømmeguttene dine.

Kos deg !!!!!

det var deilig å høre......... :)

for denne doktoren her anbefalte at jeg burde oppsøke noen.

Selv ser jeg jo ingenting galt ved å kose meg med unggutter...jeg mener så lenge de selv ønsker det.

Dessuten er de jo mer enn "lovlige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var deilig å høre......... :)

for denne doktoren her anbefalte at jeg burde oppsøke noen.

Selv ser jeg jo ingenting galt ved å kose meg med unggutter...jeg mener så lenge de selv ønsker det.

Dessuten er de jo mer enn "lovlige"

Dersom du oppfattet Dr. Berthold Grünfeld som at han anbefalte deg å oppsøke lege så kan jeg si deg at den nederste delen av svaret hans er med HVER GANG han svarer på et helt generelt grunnlag. Den delen er kun ment som "ikke erstatt legebesøk med internett".

Er glad at jeg fikk oppklart den misforståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var deilig å høre......... :)

for denne doktoren her anbefalte at jeg burde oppsøke noen.

Selv ser jeg jo ingenting galt ved å kose meg med unggutter...jeg mener så lenge de selv ønsker det.

Dessuten er de jo mer enn "lovlige"

Dersom du oppfattet Dr. Berthold Grünfeld som at han anbefalte deg å oppsøke lege så kan jeg si deg at den nederste delen av svaret hans er med HVER GANG han svarer på et helt generelt grunnlag. Den delen er kun ment som "ikke erstatt legebesøk med internett".

Er glad at jeg fikk oppklart den misforståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...