Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har et par orange puma sko i semsket skinn, og de har blitt så skitne etter en tur på afterki. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan få dem rene igjen? Kan jeg vaske dem? 0 Siter
serendipity Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Neiiiiii!!!! Men du kan kjøpe en børste som er beregnet på semsket skinn. Kjøpes i skoforretning og er super til sånt. Den har flere typer børster på seg. Jeg bruker først den i gummi og så den i "stål" 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Ok flott takk, da skal jeg gå innom en skoforretning etterpå og kjøpe meg en sånn børste. Godt jeg spurte her først før jeg begynte å vaske dem 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Neiiiiii!!!! Men du kan kjøpe en børste som er beregnet på semsket skinn. Kjøpes i skoforretning og er super til sånt. Den har flere typer børster på seg. Jeg bruker først den i gummi og så den i "stål" Ok flott takk, da skal jeg gå innom en skoforretning etterpå og kjøpe meg en sånn børste. Godt jeg spurte her først før jeg begynte å vaske dem 0 Siter
serendipity Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ok flott takk, da skal jeg gå innom en skoforretning etterpå og kjøpe meg en sånn børste. Godt jeg spurte her først før jeg begynte å vaske dem :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Putt dem i vaskemaskinen på 40 grader sammen med annet tøy. Det pleier å gå bra. 0 Siter
Freya Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Putt dem i vaskemaskinen på 40 grader sammen med annet tøy. Det pleier å gå bra. Unnskyld? Semsket skinn i vaskemaskinen? Det går nok ikke så bra... 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg vil også anbefale deg å bruke børste som er beregnet på semsket skinn. Etter at du har brukt den (skoene blir pene igjen med den) vil jeg anbefale å impregnere de på nytt igjen. Da er de mye lettere å rengjøre når de blir møkkete. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Unnskyld? Semsket skinn i vaskemaskinen? Det går nok ikke så bra... Jo, det gjør det. Jeg har lært det av venninna mi og alle mine sko havner i vaskemaskinen etter det. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jo, det gjør det. Jeg har lært det av venninna mi og alle mine sko havner i vaskemaskinen etter det. Jeg har gjrot det. Og skoene kan jo brukes etterpå , men blir stive og ekle og "mister fasongen" 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har gjrot det. Og skoene kan jo brukes etterpå , men blir stive og ekle og "mister fasongen" Det blir ikke mine. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hm.. ;-) noen blir det, noen blir det ikke. Et eksperiment, mao. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Spørs hvor glad du er i skoene. Jeg har også vasket semsket skinn med godt resultat, men det er nok ikke ideelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.