Gå til innhold

Vaske skoene mine?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har et par orange puma sko i semsket skinn, og de har blitt så skitne etter en tur på afterki. Er det noen som har tips om hvordan jeg kan få dem rene igjen? Kan jeg vaske dem?

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Neiiiiii!!!! Men du kan kjøpe en børste som er beregnet på semsket skinn. Kjøpes i skoforretning og er super til sånt. Den har flere typer børster på seg. Jeg bruker først den i gummi og så den i "stål"

Mary Poppins
Skrevet

Ok flott takk, da skal jeg gå innom en skoforretning etterpå og kjøpe meg en sånn børste. Godt jeg spurte her først før jeg begynte å vaske dem :)

Mary Poppins
Skrevet

Neiiiiii!!!! Men du kan kjøpe en børste som er beregnet på semsket skinn. Kjøpes i skoforretning og er super til sånt. Den har flere typer børster på seg. Jeg bruker først den i gummi og så den i "stål"

Ok flott takk, da skal jeg gå innom en skoforretning etterpå og kjøpe meg en sånn børste. Godt jeg spurte her først før jeg begynte å vaske dem :)

serendipity
Skrevet

:-)

Skrevet

Putt dem i vaskemaskinen på 40 grader sammen med annet tøy. Det pleier å gå bra.

Annonse

Skrevet

Putt dem i vaskemaskinen på 40 grader sammen med annet tøy. Det pleier å gå bra.

Unnskyld? Semsket skinn i vaskemaskinen? Det går nok ikke så bra...

Gjest krepsa
Skrevet

Jeg vil også anbefale deg å bruke børste som er beregnet på semsket skinn.

Etter at du har brukt den (skoene blir pene igjen med den) vil jeg anbefale å impregnere de på nytt igjen. Da er de mye lettere å rengjøre når de blir møkkete.

Skrevet

Unnskyld? Semsket skinn i vaskemaskinen? Det går nok ikke så bra...

Jo, det gjør det. Jeg har lært det av venninna mi og alle mine sko havner i vaskemaskinen etter det.

serendipity
Skrevet

Jo, det gjør det. Jeg har lært det av venninna mi og alle mine sko havner i vaskemaskinen etter det.

Jeg har gjrot det. Og skoene kan jo brukes etterpå , men blir stive og ekle og "mister fasongen"

Skrevet

Jeg har gjrot det. Og skoene kan jo brukes etterpå , men blir stive og ekle og "mister fasongen"

Det blir ikke mine.

Gjest engel 49+
Skrevet

Hm.. ;-)

noen blir det, noen blir det ikke. Et eksperiment, mao.

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

Spørs hvor glad du er i skoene. Jeg har også vasket semsket skinn med godt resultat, men det er nok ikke ideelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...