Gå til innhold

spennende reisemål for to forelskede?

Gjest ikke så reisevant

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så reisevant

Vi er et par i midten av tjueårene som tenker å reise på vår første ferie sammen en gang i sommer. Jeg er student, så det er nødt til å bli et sted i Europa det er mulig å finne greie priser på.

Jeg tenker et sted der det er varmt, fint å bade og romantisk, men også hvor det er litt liv og røre og kanskje muligheter til å få sett seg litt rundt. VELDIG gjerne et sted med shoppingmuligheter, da vi begge er veldig glade i det.

Er det et sted som kan passe for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest quando

Rethymnon på Kreta. Veldig fint sted for par, enten de er forelskede eller ikke.;-)

Der finner du alt det du spør om. Opplevelser, severdigheter.Litt liv og røre, men ikke dritings ungdomsgjenger fra Skandinavia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simiana

Rethymnon på Kreta. Veldig fint sted for par, enten de er forelskede eller ikke.;-)

Der finner du alt det du spør om. Opplevelser, severdigheter.Litt liv og røre, men ikke dritings ungdomsgjenger fra Skandinavia.

Enig. Herlig atmosfære i kjempekoselige trange gater med masse butikker og masse steder å sette seg ned for å spise og/eller drikke. Bra strand... ja i det hele tatt: kan virkelig anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anbefaler nice!