Gå til innhold

spennende reisemål for to forelskede?

Gjest ikke så reisevant

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så reisevant

Vi er et par i midten av tjueårene som tenker å reise på vår første ferie sammen en gang i sommer. Jeg er student, så det er nødt til å bli et sted i Europa det er mulig å finne greie priser på.

Jeg tenker et sted der det er varmt, fint å bade og romantisk, men også hvor det er litt liv og røre og kanskje muligheter til å få sett seg litt rundt. VELDIG gjerne et sted med shoppingmuligheter, da vi begge er veldig glade i det.

Er det et sted som kan passe for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest quando

Rethymnon på Kreta. Veldig fint sted for par, enten de er forelskede eller ikke.;-)

Der finner du alt det du spør om. Opplevelser, severdigheter.Litt liv og røre, men ikke dritings ungdomsgjenger fra Skandinavia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simiana

Rethymnon på Kreta. Veldig fint sted for par, enten de er forelskede eller ikke.;-)

Der finner du alt det du spør om. Opplevelser, severdigheter.Litt liv og røre, men ikke dritings ungdomsgjenger fra Skandinavia.

Enig. Herlig atmosfære i kjempekoselige trange gater med masse butikker og masse steder å sette seg ned for å spise og/eller drikke. Bra strand... ja i det hele tatt: kan virkelig anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anbefaler nice!

Jeg vil på det sterkeste anbefale Nice! Det er kjempekoselig og romantisk der, spesielt i gamlebyen. Det er ikke billig, verken for turen eller oppholdet så må nok regne med å bruke litt penger. For mat, klær og severdigheter er det omtrent samme pris som i Norge. Det er masse muligheter for shopping, både kjøpesenter, andre butikker og markeder! Med både merkeklær, håndlagde smykker og annet dilldall :) Det fine er at det ikke er lang vei til feks Antibes eller Monaco, så vi tok noen dagsturer. Jeg og kjæresten min var der for et par år siden og det er en ferie jeg aldri kommer til å glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymus

jeg og typen skal også på ferie ilag i år, og vi valgte kypros.

IKKE pga festingen, derfor skal vi et stykke utenfor sentrum i agia napa.

men der er masse masse å se , både av kultur, natur, et av europs største badeland, kamelpark, vinsmaking, turer i fjell, masse fine strender med helt klart vann, masse butikker i en av byene i alle fall, mange utflukter osv. der virker kjempefint;) nesten alle som har vært der vil tilbake, og alle anbefaler kypros;)

der er vel ikke så mye billigere enn norge, men det er ikke så dyrt å reise dit;)

lykke til med valget deres;)

ps: jeg har hørt at bulgaria er veldig billig, men veldig dårlig, så det er vel kanskje ikke rette plassen for første ferien?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venizia. Jeg har akkurat vært der med kjæresten og det er den beste ferien jeg har vært på. Det er masser av shoppingmuligheter, ikke bare turist, men også de dyre merkene. Liv og røre er det mer enn nok av. Med ca. 10-15 min. i rutebåt kommer man til badeøya Lido, som har deilige sandstrender (står det i hvert fall i guidebøkene-jeg var der i mars, så jeg badet ikke). Det er også mulig å bo der ute, men så skal man vist være rik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...