Gjest Svenskeguri Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vi er noen par som drar på harrytur til Sverige med jevne mellomrom. Røyk og øl havner i bagasjen hver gang, hos passasjerene vel å merke. Jeg kjører oftest, men jeg kjøper bare mat. Så var det noen som sa at sjåføren får også bot hvis det er smuglervarer i bilen. Hvis vi blir stoppet altså. Dette stemmer vel ikke? Får håpe de bare ville skremme meg! *skjelver litt* Vil ikke ta støyten for de andre altså! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Du har vel som sjåfør ansvaret for hva som blir fraktet i bilen, så hvis du er redd for smugling bør du enten slutte å kjøre eller hindre passasjerene i å gjøre det. "...................................." 0 Siter
Gjest Svenskeguri Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 De deler varene på antall passasjerer.... Nå kødder du også med meg, regner jeg med.... (?) Men en kan jo aldri vite i det rare landet her (eller der....) 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Nå kødder du også med meg, regner jeg med.... (?) Men en kan jo aldri vite i det rare landet her (eller der....) nei det er jo logisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.