Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!Har hatt en hvit prikk, på størrelse med en vorte egentlig.Ganske stor. Ikke som en ert, men dæven ikke mye om å gjøre. Prøvde en Condyline kur, for vorter, men den sitter der og gliser enda. Har hatt vorte før, men mente at den var liksom mer rød i fargen. Denne er hvit. Den sitter på utsiden av penis, på stammen, og er plagsom. Ikke at den er vond eller noe, men er ikke akkurat moro å ha den der. Den er hvit som sagt, sitter liksom limt til. Ikke tørt å prøve å nappe den av eller noe.Når jeg var hos legen sist, så sa han bare at jeg måtte oppsøke en kjønnslege. Så ikke på den engang. :(Så lurer fælt på hva det er, og hva jeg m¨å bruke for å bli kvitt denne klumpen. Håper du / dere er behjelpelige der:)Vennlig hilsen Geir!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179839-hvit-prikk-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

SWlik du beskriver det ligner det mest på en forstoppet talgkjertel. Det er noe som forekommer ganske ofte, og det er ikke så godt å si hva som utløser dette. I alle fall er det neppe noe infeksjon, eller overført ting. Hvis det ikke gir seg etter noen uker vil jeg vise det til en lege. Egentlig skulle det ikke være nødvendig med spesialist, men det er noen av mine allmenkolleger som ikke føler seg kompetente til å stelle med det. Det man skal da gjøre, rett og slett å skaffe avløp, med andre ord å opne det, et bitte lite kirurgisk inngrep. Er du i Oslo vil Olafiaklinikken gjøre det ganske sikkert. En ting: du bør ikke tukle med det selv, fordi det er relativt løett å få infeksjon i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...