Gå til innhold

Gode tips til utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Hei!

Skal drikke ut en venninne, og er litt tom for ideer... Trenger sårt noen tips om ting som er morsomt, helst uten at det trenger å koste skjorta...

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å ta henne med på SPA? Var i utdrikkingslag for en venninne for noen år siden, da gav vi henne bl.a. et kjærlighetsdikt og et engangskamera, gav henne en time til å illustrere diktet med bilder (laget fotoutstilling seinere på kvelden). Ellers vil vel en hyggelig middag alltid slå an?

Ellers vet jeg hva jeg peronlig IKKE ville satt pris på, og det er type "drit ut" med tåpelige klær, drikking på dagtid foran "hele bygda", stripper osv.

Men alt er smak og behag, noen synes skkert sånt er hylende morsomt..

Skrevet

Dette kan være ett av flere innslag i løpet av kvelden:

På forhånd spør dere brudgommen diverse spørsmål om henne og om samlivet deres. Svarene hans skrives ned med tusj på kartong. I løpet av kvelden stilles bruden de samme spm og skal prøve å finne ut hva han svarte. Hans svar vises frem for alle gjestene over/bak hodet hennes.

Jeg var i et utdr.lag hvor man gjorde dette, og det ble ganske morsomt.

Både billig og uskyldig.

Skrevet

aromaterapi, styling, "bli ny dag", massasje, dansekurs i eksotisk dans, god middag?

Annonse

Skrevet

Vi dro på rafting i Sjoa. Var der fra lørdag til søndag. Overnattet ute i lavvo. Kan anbefales! Var kjempegøy.

Gjest Masahiro
Skrevet

Ta en titt her under emnet "Polterhalløj"

www.festdoktoren.dk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...