Gå til innhold

Italia.

sheba

Anbefalte innlegg

Har tenkt og ta med ungene til napoli i september, planlegger å bo i Sorrento og ha utflukter til Napoli, Capri og Pompeii...

har selv feriert masse i italia men aldri lenger syd enn Roma, dog mest i Toscana, jeg elsker dette landet:-)

Noen som har vært i Campania provinsen og har noen gode råd? blir veldig takknemlig for forslag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i Sorrento for ørten år siden som ung interrailer! :-)

veldig koselig by, og fin avstand til Capri og Pompeii, som vi tok dagsturer til.

Men du vet at Sorrento ikke har så mye strender? Det var bare en liten stripe helt inne ved land, og der forsvant sola nokså fort. De fleste betalte penger for å komme ut på brygger og sole seg der, men det er neppe så stas for barn (med mindre de er tenåringer kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Sorrento for ørten år siden som ung interrailer! :-)

veldig koselig by, og fin avstand til Capri og Pompeii, som vi tok dagsturer til.

Men du vet at Sorrento ikke har så mye strender? Det var bare en liten stripe helt inne ved land, og der forsvant sola nokså fort. De fleste betalte penger for å komme ut på brygger og sole seg der, men det er neppe så stas for barn (med mindre de er tenåringer kanskje).

Tusen takk for respons, barna mine er 4, 12 og 14, men vi synes stedet er verdt en ferie, det finnes lite på nettet synes jeg, eller kanskje jeg søker feil:-)

Må vel være mulig og finne en strand nå og da i området, eller et plaskebasseng til 4 åringen??

Bodde dere på hotell eller i leilighet/hus??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for respons, barna mine er 4, 12 og 14, men vi synes stedet er verdt en ferie, det finnes lite på nettet synes jeg, eller kanskje jeg søker feil:-)

Må vel være mulig og finne en strand nå og da i området, eller et plaskebasseng til 4 åringen??

Dengang var jeg blakk som er kirkerotte, og vi bodde på sovesal på ungdomsherberge! :-)

Bor dere på hotell eller leilighet m bassengområde er jo mye løst! :-)

Sjekk her om du finner noe spennende om Sorrento:

http://www.google.no/search?hl=no&q=sorrento&meta=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dengang var jeg blakk som er kirkerotte, og vi bodde på sovesal på ungdomsherberge! :-)

Bor dere på hotell eller leilighet m bassengområde er jo mye løst! :-)

Sjekk her om du finner noe spennende om Sorrento:

http://www.google.no/search?hl=no&q=sorrento&meta=

Tusen takk, har tenkt på og leie en leilighet.

liker av og til, selv om det er ferie og ha litt privatliv, en terasse og grill for meg selv:-)

Ønsker vi noe mer finner vi nok en restaurant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger en trivelig liten strand ved Marina Piccola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en trivelig liten strand ved Marina Piccola.

Er det i Sorrento?, er litt grønn jeg, eller sier de blond??? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det:-)

takk fra min 4 årige sønn tonie!:-)

forøvrig er jeg brunette, men med fire bestekompiser som er blondiner:-) hehehe mente ikke noe vondt til dere som er blonde, bare en "morsomhet":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det interrail da?

Uansett, Sorrento og Capri glemmer jeg aldri :o)

Jepp, det var fortsatt interrail da. Men mener å hsuke det var en pris for dem under 26 og en annen for dem over??

Litt senere kom det regler med soneinndelinger.

*det var på capri jeg så henne komme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det var fortsatt interrail da. Men mener å hsuke det var en pris for dem under 26 og en annen for dem over??

Litt senere kom det regler med soneinndelinger.

*det var på capri jeg så henne komme*

Jeg var tre ganger på interrail og jeg tror det er de beste feriene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det interrail da?

Uansett, Sorrento og Capri glemmer jeg aldri :o)

om du ikke glemmer disse plassene så vær så snill og fortell meg litt da:-)

ps: unskyld forstyrrelsen i samtalen med morsan;-) hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke glemmer disse plassene så vær så snill og fortell meg litt da:-)

ps: unskyld forstyrrelsen i samtalen med morsan;-) hehehe!

Du må dra å se på Pompei og den blå grotte på Capri. Det er et must :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...