Gjest Grumpy Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Mulig jeg er vrang men jeg finner det litt vanskelig å ta den nye presidenten helt alvorlig, siden skuespilleren som gestalter ham sist ble sett sittende i en kjellerhybel mens han førte samtaler med en snakkende tøykanin, Mr Floppy. Men de syns kanskje det er passende bakgrunn for en amerikansk president, hva vet jeg... Og etter tre episoder er jeg drit lei furtetrynet til hun Chloe og den gamle sjefen til Nikita allerede. Ser jeg for mye TV kanskje? Tror nok det, ja... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg ELSKER denne serien, også furtetrynet Chloe.. 0 Siter
Gjest byggmbob Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kryptisk budskap....skjønner faen ikke et kløyva ord av ditt innlegg... ...men du er ihvertfall i de beste hender, fordi det er leger her... *rister på hodet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan ikke fatte at du tar serien alvorlig. Her snakker vi om en fyr som fire ganger på rad havner i svært alvorlige settinger som alle løses på 24 timer. Ikke 23 eller 25, men 24. Maken til hypa søppel. 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan ikke fatte at du tar serien alvorlig. Her snakker vi om en fyr som fire ganger på rad havner i svært alvorlige settinger som alle løses på 24 timer. Ikke 23 eller 25, men 24. Maken til hypa søppel. Herregud du kan ikke mene det der?? Det er jo en tv-serie. Ting i tv serier og filmer trenger ikke være realistiske. De skal bare være underholdene. Hele konseptet er jo liksom 24 da, så du må jo skjønne hvorfor det er 24 timer... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Herregud du kan ikke mene det der?? Det er jo en tv-serie. Ting i tv serier og filmer trenger ikke være realistiske. De skal bare være underholdene. Hele konseptet er jo liksom 24 da, så du må jo skjønne hvorfor det er 24 timer... Jeg vet det er en tv-serie. Men det er en tv-serie som skal være realistisk. Det er ikke en tv-serie med dinosauruser. Hvis det hadde vært dinosauruser med i bildet hadde det ikke gjort noe om tv-serien var urealistisk. Det finnes nemlig ikke dinosauruser. De har dødd ut. 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg vet det er en tv-serie. Men det er en tv-serie som skal være realistisk. Det er ikke en tv-serie med dinosauruser. Hvis det hadde vært dinosauruser med i bildet hadde det ikke gjort noe om tv-serien var urealistisk. Det finnes nemlig ikke dinosauruser. De har dødd ut. eh.. hva har dinosaurer med dette å gjøre. De aller fleste tv serier har da ingenting med virkeligheten å gjøre. Og det tror jeg de fleste har IQ til å skjønne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 eh.. hva har dinosaurer med dette å gjøre. De aller fleste tv serier har da ingenting med virkeligheten å gjøre. Og det tror jeg de fleste har IQ til å skjønne. Hehe, har ikke de aller fleste tv-serier rot i virkeligheten? Jeg tror ikke det er du som burde dra fra iq-begrepet her. 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hehe, har ikke de aller fleste tv-serier rot i virkeligheten? Jeg tror ikke det er du som burde dra fra iq-begrepet her. "Jeg tror ikke det er du som burde dra fra iq-begrepet her." Er vel du som har dratt FRA det... hehe Ikke mye du får sett på tv du da, går lite med dinosaurer om dagen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "Jeg tror ikke det er du som burde dra fra iq-begrepet her." Er vel du som har dratt FRA det... hehe Ikke mye du får sett på tv du da, går lite med dinosaurer om dagen... Jeg forstår at dinosaur-kommentaren ble for dyp for deg. En glemt m i ordet fram satt deg visst enda mer ut. God bedring. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg forstår at dinosaur-kommentaren ble for dyp for deg. En glemt m i ordet fram satt deg visst enda mer ut. God bedring. Der glemte jeg en e. Nå blir vel forvirringen komplett. 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg forstår at dinosaur-kommentaren ble for dyp for deg. En glemt m i ordet fram satt deg visst enda mer ut. God bedring. dakar.. ble fornærma du... når du setter fram nakken så... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 dakar.. ble fornærma du... når du setter fram nakken så... Hehe, nei. Jeg ble ikke det. Jeg blir bare oppgitt over medborgeres manglende allmennkunnskaper. 0 Siter
Gjest dinoer er kuule Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg vet det er en tv-serie. Men det er en tv-serie som skal være realistisk. Det er ikke en tv-serie med dinosauruser. Hvis det hadde vært dinosauruser med i bildet hadde det ikke gjort noe om tv-serien var urealistisk. Det finnes nemlig ikke dinosauruser. De har dødd ut. Hadde det vært flere dinosaurer i slike serier, så hadde kanskje jeg og giddi å følge med. Hva krangler dere om i denne tråden egentlig?? 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hehe, nei. Jeg ble ikke det. Jeg blir bare oppgitt over medborgeres manglende allmennkunnskaper. om dinosaurer? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det der gidder jeg ikke å se på, skjønner ikke at folk gidder å sitte å se på slikt møl. Men hver sin lyst. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hadde det vært flere dinosaurer i slike serier, så hadde kanskje jeg og giddi å følge med. Hva krangler dere om i denne tråden egentlig?? Helt enig med deg. Det er alt for lite dinosaurer i Hollywood. For ikke å snakke om i Norsk Film. Vi krangler ikke. Jeg tror bare "dumt sagt" ble litt furt når jeg skrev at jeg ikke likte serien 24. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 om dinosaurer? Å diskutere med deg er som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt. 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Helt enig med deg. Det er alt for lite dinosaurer i Hollywood. For ikke å snakke om i Norsk Film. Vi krangler ikke. Jeg tror bare "dumt sagt" ble litt furt når jeg skrev at jeg ikke likte serien 24. Nei, men dine argumenter mot serien var jo litt små idiotiske. Greit å ikke like noe, men blir litt dumt når begrunnelsen er at den var urealistisk. Når det jo er hele poenget med underholdningens verden. 0 Siter
Gjest dumt sagt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Å diskutere med deg er som å onanere med en ostehøvel: Litt morsomt, men mest smertefullt. Ja, for du har vel prøvd det og du. Morsomt med sånne somd eg, som alltid mener at de har rett.. samme hva liksom.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.