Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, men dine argumenter mot serien var jo litt små idiotiske. Greit å ikke like noe, men blir litt dumt når begrunnelsen er at den var urealistisk. Når det jo er hele poenget med underholdningens verden.

Det er ikke hele poenget med underholdningsverdenen.

Hvilken verden lever du i? Det er ikke noe nytt fenomen at film-/serieskapere forsøker å gjøre filmene/seriene mest mulig realistiske.

24 er, i all sin elendighet (min subjektive mening), ment å være svært virkelighetsnær.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg liker god voldsunderholdning, og gir gjerne 24 en sjanse selv om jeg ikke gadd hele de to foregående seriene. Det er uaktuelt å følge alle 24 episodene.

Men det er slitsomt med den der 'tuk-ka-dunk, tuk-ka-dunk, tuk-ka-dunk'-greia som går igjen og igjen og igjen...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, for du har vel prøvd det og du.

Morsomt med sånne somd eg, som alltid mener at de har rett.. samme hva liksom..

Angående serien 24 er det min subjektive mening at vi snakker om noe tilnærmet søppel. Selv om det naturligvis finnes verre.

Når det gjelder seriens forsøk på å være så autentisk og virkelighetsnær som mulig, har jeg rett. Du tar feil. Søk litt på nettet, les litt om serien, les litt hva skaperne og skuespillerne sier, og du vil se at det faktisk finnes et fasitsvar.

Og det er at jeg har rett og at du tar veldig, veldig feil.

Gjest dumt sagt
Skrevet

Det er ikke hele poenget med underholdningsverdenen.

Hvilken verden lever du i? Det er ikke noe nytt fenomen at film-/serieskapere forsøker å gjøre filmene/seriene mest mulig realistiske.

24 er, i all sin elendighet (min subjektive mening), ment å være svært virkelighetsnær.

Ja, virkelighetsnært i filmens verden. Alle med litt IQ skjønner at det der ikke kunne skjedd i virkeligheten. Det gjelder de fleste serier. De prøver å late som det er noe som kunne skjedd, men alle vet jo at det ikke er det.

Såpass skjønner du nok.

Gjest dumt sagt
Skrevet

Angående serien 24 er det min subjektive mening at vi snakker om noe tilnærmet søppel. Selv om det naturligvis finnes verre.

Når det gjelder seriens forsøk på å være så autentisk og virkelighetsnær som mulig, har jeg rett. Du tar feil. Søk litt på nettet, les litt om serien, les litt hva skaperne og skuespillerne sier, og du vil se at det faktisk finnes et fasitsvar.

Og det er at jeg har rett og at du tar veldig, veldig feil.

Hva liker du å se da? Jurassic park?

Såklart prøver d eå late som det er virkelig, men det er jo POENGET med slikt da. Alle skjønner jo at det er fiction.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, virkelighetsnært i filmens verden. Alle med litt IQ skjønner at det der ikke kunne skjedd i virkeligheten. Det gjelder de fleste serier. De prøver å late som det er noe som kunne skjedd, men alle vet jo at det ikke er det.

Såpass skjønner du nok.

Du skjønner virkelig ikke hva jeg skriver, gjør du vel?

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva liker du å se da? Jurassic park?

Såklart prøver d eå late som det er virkelig, men det er jo POENGET med slikt da. Alle skjønner jo at det er fiction.

Jeg ser stort sett ikke film som ikke inneholder et visst antall dinosaurer. Og jeg ser mye film, så Jurassic Park er nok filmen jeg har sett flest ganger.

Men bare nummer 1. De andre er elendige.

Jeg har mailet skaperne i Hotell Cæsar for å få dem til å skrive inn en dinosaur, gjerne en babydinosaur, men jeg har ikke fått svar ennå.

Gjest dumt sagt
Skrevet

Du skjønner virkelig ikke hva jeg skriver, gjør du vel?

Gjør du?

Gjest dumt sagt
Skrevet

Jeg ser stort sett ikke film som ikke inneholder et visst antall dinosaurer. Og jeg ser mye film, så Jurassic Park er nok filmen jeg har sett flest ganger.

Men bare nummer 1. De andre er elendige.

Jeg har mailet skaperne i Hotell Cæsar for å få dem til å skrive inn en dinosaur, gjerne en babydinosaur, men jeg har ikke fått svar ennå.

Syntes jeg har sett dinoer i cæsar alt jeg...

Skrevet

Tar du serien så alvorlig?

*ler*

Jeg så første 24 som kom, men fikk nok etter det. Gidder ikke se, det blir for dumt. Rett og slett. Syns jeg. men hver sin smak ;)

Gjest Grumpy
Skrevet

*ler*

Jeg så første 24 som kom, men fikk nok etter det. Gidder ikke se, det blir for dumt. Rett og slett. Syns jeg. men hver sin smak ;)

Men herregud da mennesker...HVOR i mitt innlegg indikeres det at jeg tar serien "så alvorlig"??? Jeg slengte inn en liten strøtanke etter gårsdagens episode, det er alt. Chill, folkens, chill!

Skrevet

*ler*

Off topic:

Det er pussig hvordan vi lar oss rive med av illusjonen. Nå snakker jeg om FF, og sexromansen mellom Gabrielle og gartneren.

Jeg tenkte "barnerov" fra første stund. Men i virkeligheten er han som spiller gartneren 26, og Gabrielle er vel 29 eller 30! Ikke rare aldersforskjellen, altså.

Skrevet

Off topic:

Det er pussig hvordan vi lar oss rive med av illusjonen. Nå snakker jeg om FF, og sexromansen mellom Gabrielle og gartneren.

Jeg tenkte "barnerov" fra første stund. Men i virkeligheten er han som spiller gartneren 26, og Gabrielle er vel 29 eller 30! Ikke rare aldersforskjellen, altså.

hehe ja.

Den serien tar vi alvorlig, ja. ;)

Annonse

Skrevet

Men herregud da mennesker...HVOR i mitt innlegg indikeres det at jeg tar serien "så alvorlig"??? Jeg slengte inn en liten strøtanke etter gårsdagens episode, det er alt. Chill, folkens, chill!

Okay okay. Sorry, da ;)

Det virket bare som om du så på det selv om du syns det var så tåpelig. Og det virket også som om du forventet at det skulle være mer realistisk. eller noe sånt.

Forøvrig tar noen av oss andre FF svært alvorlig ;) hehe

Så hvis du vil erte noen av oss tilbake, så får du kommentere alt du lyster når vi diskuterer Fruene ;)

hehe

Gjest Grumpy
Skrevet

Okay okay. Sorry, da ;)

Det virket bare som om du så på det selv om du syns det var så tåpelig. Og det virket også som om du forventet at det skulle være mer realistisk. eller noe sånt.

Forøvrig tar noen av oss andre FF svært alvorlig ;) hehe

Så hvis du vil erte noen av oss tilbake, så får du kommentere alt du lyster når vi diskuterer Fruene ;)

hehe

Jeg har dessverre ikke sett en eneste episode med de fruene, så de får dere ha i fred for meg :)

Skrevet

Jeg har dessverre ikke sett en eneste episode med de fruene, så de får dere ha i fred for meg :)

Bra :)

*glede seg til frue-kveld senere*

;)

Skrevet

Hvilket nummer er det i rekken nå, da? 4? De kunne gitt seg etter den andre, eller for den saks skyld den første. Men neeeeiii - tyne mest mulig ut av utgåtte og utbrukte konsepter er og blir viktigere enn integritet.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...