ariadne Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 IE har sluttet å fullføre adressen som jeg skriver i adresselinja. Er det noen som kan tipse meg om hvor denne funksjonen kan slåes på igjen? 0 Siter
sheba Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 1: Kontrollpanel 2: alternativer for internett.. let deg nedover lista og se om du finner autofullfør:-) 0 Siter
ariadne Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 1: Kontrollpanel 2: alternativer for internett.. let deg nedover lista og se om du finner autofullfør:-) Takk for svar! Jeg har gått inn på Verktøy Alternativer for internett Avansert Merket av aktiviser innebygget autofullfør OK Men den vil ikke? Var det riktig sted? Jeg har lukket programmet og åpnet det igjen etter endringen, for sikkerhets skyld. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Takk for svar! Jeg har gått inn på Verktøy Alternativer for internett Avansert Merket av aktiviser innebygget autofullfør OK Men den vil ikke? Var det riktig sted? Jeg har lukket programmet og åpnet det igjen etter endringen, for sikkerhets skyld. Godt mulig du må bygge opp et nytt lager med innskrevede adresser. 0 Siter
ariadne Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Godt mulig du må bygge opp et nytt lager med innskrevede adresser. Nå har jeg skrevet inn en del på nytt - IE samarbeider ikke. Men tusen takk for svar! 0 Siter
sheba Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Takk for svar! Jeg har gått inn på Verktøy Alternativer for internett Avansert Merket av aktiviser innebygget autofullfør OK Men den vil ikke? Var det riktig sted? Jeg har lukket programmet og åpnet det igjen etter endringen, for sikkerhets skyld. det var det jeg trodde var problemet, men jeg er amatør på dette feltet, et liknende problem hjalp meg for en tid tilbake:-) sorry, håper du får bedre svar.... 0 Siter
ariadne Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 det var det jeg trodde var problemet, men jeg er amatør på dette feltet, et liknende problem hjalp meg for en tid tilbake:-) sorry, håper du får bedre svar.... takk i alle fall, det var verdt forsøket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.