Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Flaut å innrømme at jeg ser på BB, men om nettene er det så lite annet på så det hender jeg har det i bakgrunnen. Men nå er blitt så nysjerrig: Hvorfor er laila lei seg og deppa ikveld? Ser at hun vurderer å gå ut? Og hvorfor gråter Elita? Jeg snakker altså om kveldens episode som går i reprise nå. 0 Siter
sheba Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 "enda en som ser men er ikke flau":-) Laila går ikke ut, så ikke at Elita gråt, men det ser ut som ting løser seg.. Laila ville visst gå fordi hun følte folk utenfor huset så ned på henne, det var vel grunnen, men sett ut ifra nær 70 dager inne i huset tror jeg at jeg selv hadde fått nervesammenbrudd for lenge siden:-) håper det går bra med henne jeg:-) 0 Siter
Gjest ikke u Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Laila ville gå fordi seerne hadde nominert henne. Elita gråt fordi noen skremte henne med en edderkopp. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Laila ville gå fordi seerne hadde nominert henne. Elita gråt fordi noen skremte henne med en edderkopp. *lol* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 "enda en som ser men er ikke flau":-) Laila går ikke ut, så ikke at Elita gråt, men det ser ut som ting løser seg.. Laila ville visst gå fordi hun følte folk utenfor huset så ned på henne, det var vel grunnen, men sett ut ifra nær 70 dager inne i huset tror jeg at jeg selv hadde fått nervesammenbrudd for lenge siden:-) håper det går bra med henne jeg:-) Takk takk 0 Siter
Gjest perplex Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "om nettene er det så lite annet på" Hva med å sove? 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 "om nettene er det så lite annet på" Hva med å sove? "Hva med å sove?" Kanskje BB virker som sovemed. Det ville det gjort for meg i alle fall, for noe så kjedelig gidder jeg virkelig ikke å se på. Har ikke sett en eneste episode i år. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 "om nettene er det så lite annet på" Hva med å sove? Jeg er en nattperson, og jobber med skolearbeid om nettene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt? Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden. :-) 0 Siter
Gjest bb-fan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt? Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden. :-) Æsj, jeg liker IKKE Anders ..... dårlig taper i alt ..... måtte le da han trodde han hadde sjans på "sessan", han la ut om at nå virket ting til å være i boks, og hun ligger i senga å gråter av fortvilelse over at hun hadde klina med han. Akkurat nå er han vel på sykehuset i Stockholm å syr i hånden etter at han skar seg på en kniv. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt? Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden. :-) Hehe så mye følger jeg ikke med, men Anders er han som snakker norsk og svensk ikkesant? Det er vel forsåvidt det jeg vet om han, men han virker grei nok. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Æsj, jeg liker IKKE Anders ..... dårlig taper i alt ..... måtte le da han trodde han hadde sjans på "sessan", han la ut om at nå virket ting til å være i boks, og hun ligger i senga å gråter av fortvilelse over at hun hadde klina med han. Akkurat nå er han vel på sykehuset i Stockholm å syr i hånden etter at han skar seg på en kniv. Hvem er sessan? 0 Siter
Gjest bb-fan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvem er sessan? Elita blir kalt for det, det er vel en forkortelse for "prinsessan" tror jeg 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt? Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden. :-) Uff, er ikke Amders kjip? Ekkel, usympatisk og en usedvanelig dårlig vinner 0 Siter
Gjest Du har helt rett! Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt? Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden. :-) Takk! det var godt å høre at det jeg tenker stemmer med virkeligheten. Ekkel !!! type 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.