Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Flaut å innrømme at jeg ser på BB, men om nettene er det så lite annet på så det hender jeg har det i bakgrunnen. Men nå er blitt så nysjerrig:

Hvorfor er laila lei seg og deppa ikveld? Ser at hun vurderer å gå ut? Og hvorfor gråter Elita?

Jeg snakker altså om kveldens episode som går i reprise nå.

Fortsetter under...

Skrevet

"enda en som ser men er ikke flau":-)

Laila går ikke ut, så ikke at Elita gråt, men det ser ut som ting løser seg.. Laila ville visst gå fordi hun følte folk utenfor huset så ned på henne, det var vel grunnen, men sett ut ifra nær 70 dager inne i huset tror jeg at jeg selv hadde fått nervesammenbrudd for lenge siden:-) håper det går bra med henne jeg:-)

Gjest ikke u
Skrevet

Laila ville gå fordi seerne hadde nominert henne.

Elita gråt fordi noen skremte henne med en edderkopp.

Mary Poppins
Skrevet

Laila ville gå fordi seerne hadde nominert henne.

Elita gråt fordi noen skremte henne med en edderkopp.

*lol*

Mary Poppins
Skrevet

"enda en som ser men er ikke flau":-)

Laila går ikke ut, så ikke at Elita gråt, men det ser ut som ting løser seg.. Laila ville visst gå fordi hun følte folk utenfor huset så ned på henne, det var vel grunnen, men sett ut ifra nær 70 dager inne i huset tror jeg at jeg selv hadde fått nervesammenbrudd for lenge siden:-) håper det går bra med henne jeg:-)

Takk takk :)

Gjest perplex
Skrevet

"om nettene er det så lite annet på"

Hva med å sove?

Annonse

Skrevet

Hva med å sove?

"Hva med å sove?"

Kanskje BB virker som sovemed. Det ville det gjort for meg i alle fall, for noe så kjedelig gidder jeg virkelig ikke å se på.

Har ikke sett en eneste episode i år.

Mary Poppins
Skrevet

Hva med å sove?

Jeg er en nattperson, og jobber med skolearbeid om nettene.

Skrevet

Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt?

Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden.

:-)

Gjest bb-fan
Skrevet

Kan du som følger med fortelle meg hvordan Anders oppfører seg? Og om han blir likt?

Jeg skulle liksom se på, siden jeg har gått i klasse med denne fyren, ville se om han var like slesk, ekkel, selvopptatt og glætt som for 10 år siden.

Æsj, jeg liker IKKE Anders ..... dårlig taper i alt ..... måtte le da han trodde han hadde sjans på "sessan", han la ut om at nå virket ting til å være i boks, og hun ligger i senga å gråter av fortvilelse over at hun hadde klina med han.

Akkurat nå er han vel på sykehuset i Stockholm å syr i hånden etter at han skar seg på en kniv.

Mary Poppins
Skrevet

Hehe så mye følger jeg ikke med, men Anders er han som snakker norsk og svensk ikkesant? Det er vel forsåvidt det jeg vet om han, men han virker grei nok.

Mary Poppins
Skrevet

Æsj, jeg liker IKKE Anders ..... dårlig taper i alt ..... måtte le da han trodde han hadde sjans på "sessan", han la ut om at nå virket ting til å være i boks, og hun ligger i senga å gråter av fortvilelse over at hun hadde klina med han.

Akkurat nå er han vel på sykehuset i Stockholm å syr i hånden etter at han skar seg på en kniv.

Hvem er sessan?

Gjest bb-fan
Skrevet

Hvem er sessan?

Elita blir kalt for det, det er vel en forkortelse for "prinsessan" tror jeg

Annonse

Skrevet

Uff, er ikke Amders kjip? Ekkel, usympatisk og en usedvanelig dårlig vinner

Gjest Du har helt rett!
Skrevet

Takk! det var godt å høre at det jeg tenker stemmer med virkeligheten.

Ekkel !!! type

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...