Gå til innhold

uff.- skjønner ikke hva som skjer

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

holder på å klikke.. har akkurat våknet opp våt av svette og livredd..fant en kniv , sjekket at dører var låst og andre steder noen kunne hjemme seg. fant ingen.

Skjer oftere og oftere..kommet ganske plutselig egentlig. Drømmer som regel at jeg blir drept. OG det er alltid utrolig levende og gjør at jeg har problemer med å roe meg ned og sovne etterpå.

jeg ble skadet på en fest i fylla seksuelt. Har null med mange situasjoner jeg opplever i drømme.

som feks at jeg blir skjært av hodet av folk med masker.

hva skal jeg gjøre med det her da..har som sagt begynt i jobb og trenger søvnen min.. men nå vegrer jeg meg for å legge meg.. Lettere hvis det er lyst. tror jeg sjeldnere får mareritt da.

også hører jeg lyder og skvetter sånn opp. alltid når det er stille om natta.

noen som har noen råd til meg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179891-uff-skj%C3%B8nner-ikke-hva-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...