Gå til innhold

Silikonpupper

Gjest Ser ut som en gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Ser ut som en gutt
Skrevet

Noen her som har erfaring med å forstørre brystene? Vet det er ett ømt tema, og jeg liker heller ikke å bringe det på bane...Men etter å ha mistet brystene fullstendig, bare noen tynne skinnflusser henger tilbake etter amming...

Hva koster slike inngrep, og hvordan blir resultatet?

Fortsetter under...

Skrevet

En bekjent av meg har ammet to barn og har omtrent ikke pupper igjen. Nå har plutselig puppene blitt større, uten at hun har lagt inn silikon. Det trodde jeg ikke var mulig.

Skrevet

En venninne av meg har silikon. Hun hadde bare vorter fra før. Nå har hun fortsatt små pupper, men hun har i hvert fall pupper. : ) De er fine de, ser naturlige ut og er visst naturlige å ta på i følge kjæresten hennes og henne.. Hun betalte 25 000,- på volvat.

Så det koster flesk, men hvis du skjemmes så er det verdt det for selvtillittens skyld mener jeg.

Kommer sikkert til å fikse puppene etter amming jeg og, er gravid nå og har altfor store og tunge pupper, gruer meg til etter amminga - kommer til å bli fæle.

Gjest veldig blank på området...:-/
Skrevet

Gå inn på forumet "plastikkirurgi" der finner du mye om emnet.

Gjest gomle
Skrevet

Det koster vel litt, mellom 20 og 30000 vil jeg tro. Bare pass på at de ikke blir for store, for da ser det fort unaturlig ut.

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg har silikon. Betalte 25 000,- for akkurat 3 år siden. Resultatet ble FANTASTISK!! Jeg har ikke angret et sekund på at jeg gjorde det!! :-)

Foreslår at du tar en titt på Plastikkirurgi-forumet, der får du masse tips! :-)

Annonse

Gjest hun lurer deg nok
Skrevet

En bekjent av meg har ammet to barn og har omtrent ikke pupper igjen. Nå har plutselig puppene blitt større, uten at hun har lagt inn silikon. Det trodde jeg ikke var mulig.

Hvis hun ikke har lagt betydelig på seg, så er det ikke mulig plutselig å få mye større pupper helt av seg selv.

Gjest bundes
Skrevet

Når man ammer mister man mye av fettet i brystene. Det tar en stund før kroppen fordeler det tilbake igjen etter avsluttet amming.

Gjest kanskje saltvann
Skrevet

Mine bryst tok seg litt "opp igjen" en stund etter avsluttet amming. Men har brystene vært "ikke-eksisterende" ganske lenge, for så å bli betydelig fullere, har hun nok fått fikset litt på dem, enten med silikon, saltvann eller en oppløftende operasjon..

Skrevet

Mine bryst tok seg litt "opp igjen" en stund etter avsluttet amming. Men har brystene vært "ikke-eksisterende" ganske lenge, for så å bli betydelig fullere, har hun nok fått fikset litt på dem, enten med silikon, saltvann eller en oppløftende operasjon..

Jeg tror ikke hun har det. Vi trener sammen og har ikke sett noen bandasje eller lignede. Men har ikke sett henne uten bh. Det er ingen tvil om at de er blitt større.

Gjest ingen bandasje
Skrevet

Jeg tror ikke hun har det. Vi trener sammen og har ikke sett noen bandasje eller lignede. Men har ikke sett henne uten bh. Det er ingen tvil om at de er blitt større.

Søsteren min hadde ingen bandasje etter implantat-operasjon, hun gikk med sports-bh en stund, det var alt.

Skrevet

Søsteren min hadde ingen bandasje etter implantat-operasjon, hun gikk med sports-bh en stund, det var alt.

Jeg kan ikke spørre syntes jeg. Men jeg er nesten sikker på at det ikke har vært en operasjon. Da bør hun vel ikke trene aerobic med en gang? Jeg syntes også at de har blitt gravdis større.

Gjest allerhelst ikke nick nå
Skrevet

Jeg la inn bryster for litt over 7 år siden og har ikke angret et sekund. Etter 1 år så "kapslet" den høyre puppen seg litt inn.. det vil si at pupen ble litt hardere.. Det ble rettet på og nå er alt superbra.

De ser ekte ut og de er myke!

Det sies at man skal bytte etter 10-12 år, så det er jo ikke så mange år til jeg må under kniven igjen.. Da tror jeg at jeg skal gå litt ned på størrelsen.. De jeg har nå er 255 i hver pupp, men siden jeg har lagt på meg så har også puppene lagt på seg og de er litt "store" nå.. Kan tenke meg å gå ned litt.. Men hvem vet,, kanskje jeg har slanket meg innen jeg må reopereres..

Tror jeg betalte 23 000 i 1998

Lykke til!

Annonse

Skrevet

Hvis hun ikke har lagt betydelig på seg, så er det ikke mulig plutselig å få mye større pupper helt av seg selv.

Ja, du bør nok sette silikonpolitiet på henne med en gang, slik at du får funnet ut av dette. Hun er sikkert lei av at du stirrer på puppenen hennes, så det blir sikkert en tjeneste i begges favør = )

Gjest hun lurer deg nok
Skrevet

Ja, du bør nok sette silikonpolitiet på henne med en gang, slik at du får funnet ut av dette. Hun er sikkert lei av at du stirrer på puppenen hennes, så det blir sikkert en tjeneste i begges favør = )

????????????????

Gjest vurderer en selv...
Skrevet

Jeg la inn bryster for litt over 7 år siden og har ikke angret et sekund. Etter 1 år så "kapslet" den høyre puppen seg litt inn.. det vil si at pupen ble litt hardere.. Det ble rettet på og nå er alt superbra.

De ser ekte ut og de er myke!

Det sies at man skal bytte etter 10-12 år, så det er jo ikke så mange år til jeg må under kniven igjen.. Da tror jeg at jeg skal gå litt ned på størrelsen.. De jeg har nå er 255 i hver pupp, men siden jeg har lagt på meg så har også puppene lagt på seg og de er litt "store" nå.. Kan tenke meg å gå ned litt.. Men hvem vet,, kanskje jeg har slanket meg innen jeg må reopereres..

Tror jeg betalte 23 000 i 1998

Lykke til!

Npr du må opereres på nytt for å fornye silikonet, er det full pris for operasjonen da?

Gjest allerhelst ikke nick nå
Skrevet

Npr du må opereres på nytt for å fornye silikonet, er det full pris for operasjonen da?

Tror det er litt individuelt, men regner med at det er rundt 10-12 år. Og JA, jeg regner med at det blir full pris.. Det blir jo nye implantater.

Tror det skal være et program på TV Norge idag om implantater som sprekker.. http://www.tvnorge.no/index_program_html?expandCategory=243&displayProgram=1192298

Et SKREKK program. Jeg skal se det, Men er ikke redd for at min skal sprekke..

Skrevet

????????????????

Jeg bare synes det er merkelig å være så opptatt av andres pupper ; ) Og det vises når man stirrer, hvis vedkommende tror at det ikke gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...