Gjest mutter mia Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hva er det den mannen driver og roter med?! Er det bare jeg som synes han er usannsynlig ekkel? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han har epilepsi, datt om og slo hodet sitt og er visstnok i koma. Men hva han ellers gjør, om han drikker eller ikke vet jeg ikke. Han har sagt at han har hatt psykiske problemer, så han sliter nok litt. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mannen er en utrolig dyktig komponist - og artist. Han har hatt en del psykiske problemer, også rusproblemer om jeg har forstått bildet riktig. Dette har bl.a. ført til surr både i økonomien og privatlivet. (Det meste av dette har jeg fra pressen da. Så tilgi meg om jeg skriver mye feil.) Men usannsynlig ekkel vil jeg vel ikke kalle ham. 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er åpenbart at den mannen ikke alltid er i vater...Uten at det gjør han "ekkel". Synes mer synd på han egentlig. Så, nei, synes ikke han er ekkel. Spesiell, javel, men jeg kan nevne maaaange som er værre enn han! 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Gnir seg i hodet. Hvem er det igjen? http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/10/20/ken.jpg 0 Siter
favn Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hjelpe og trøste, mannen ligger alvorlig syk, du har vel fått med deg det? Noe så respektløst... *tvi* 0 Siter
ßertine Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/10/20/ken.jpg Javisst ja :-), han var det ja. Nei, han har jeg ingen mening om igrunn. Har han vært på TV i det siste eller? Isåfall, var det noe som der gjorde at han ifølge "mutter mia" er så ekkel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han kan ikke være god, nei. Tenk å falle i koma på dennne måten! For en oppførsel. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han kan ikke være god, nei. Tenk å falle i koma på dennne måten! For en oppførsel. Du får sagt det ;-) 0 Siter
Gjest mutter mia Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han kan ikke være god, nei. Tenk å falle i koma på dennne måten! For en oppførsel. han var ekkel lenge för han falt i koma som de kaller det. mannen er konstant dritings. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 han var ekkel lenge för han falt i koma som de kaller det. mannen er konstant dritings. Oh, la oss henge alle alkoholikere. Sette dem i gapestokk på Karl Johan. Så kan de av oss som holder oss til den mer tradisjonelle helgefylla kaste tomater på faenskapet. 0 Siter
favn Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Oh, la oss henge alle alkoholikere. Sette dem i gapestokk på Karl Johan. Så kan de av oss som holder oss til den mer tradisjonelle helgefylla kaste tomater på faenskapet. Jeg er like rystet som deg over drittslengingen. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han er en kjendis som ikke framstår som et glansbilde slik mange kjendiser gjør. Han har sine svakheter og sine feil som så mange andre. Han og Bjørn Eidsvåg er blant mine favoritter fordi de tør å framstå som annet enn et glansbilde. De er mennesker på godt og vondt. 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han kan ikke være god, nei. Tenk å falle i koma på dennne måten! For en oppførsel. ;-)) 0 Siter
Gjest mutter mia Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Oh, la oss henge alle alkoholikere. Sette dem i gapestokk på Karl Johan. Så kan de av oss som holder oss til den mer tradisjonelle helgefylla kaste tomater på faenskapet. Når ble du så jævlig fordomsfri da? Det må være noe helt nytt. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det er en hel del personer jeg synes er mye eklere. Uten at jeg har lyst til å nevne navnet her. Det skulle ikke forundre meg om du kunne være en av dem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Han er en kjendis som ikke framstår som et glansbilde slik mange kjendiser gjør. Han har sine svakheter og sine feil som så mange andre. Han og Bjørn Eidsvåg er blant mine favoritter fordi de tør å framstå som annet enn et glansbilde. De er mennesker på godt og vondt. For folk som ser på Big Brother-Anette og hennes banebrytende barbidokke-innovasjoner innen kulturverdenen som det helt store, er det ikke rart det rettes en viss kritikk mot mennesker som er- og ser ut som normale mennesker. Selv om de faktisk har utrettet noe. Han er jo ikke spesielt kledelig på håret må vite, og det er sjelden han stiller han stiller opp i meningsfulle solskinnsintervjuer i Se og Hør. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Når ble du så jævlig fordomsfri da? Det må være noe helt nytt. Når? Nei, det har jeg vel alltid vært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.