Gå til innhold

Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

Gjest mutter mia
Skrevet

Hva er det den mannen driver og roter med?!

Er det bare jeg som synes han er usannsynlig ekkel?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Katt-ja

3

• Lurveline

3

• ßertine

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

skorpionfisken
Skrevet

Han har epilepsi, datt om og slo hodet sitt og er visstnok i koma.

Men hva han ellers gjør, om han drikker eller ikke vet jeg ikke. Han har sagt at han har hatt psykiske problemer, så han sliter nok litt.

Skrevet

Mannen er en utrolig dyktig komponist - og artist.

Han har hatt en del psykiske problemer, også rusproblemer om jeg har forstått bildet riktig. Dette har bl.a. ført til surr både i økonomien og privatlivet.

(Det meste av dette har jeg fra pressen da. Så tilgi meg om jeg skriver mye feil.)

Men usannsynlig ekkel vil jeg vel ikke kalle ham.

Skrevet

Det er åpenbart at den mannen ikke alltid er i vater...Uten at det gjør han "ekkel". Synes mer synd på han egentlig.

Så, nei, synes ikke han er ekkel. Spesiell, javel, men jeg kan nevne maaaange som er værre enn han!

Annonse

Skrevet

Hjelpe og trøste, mannen ligger alvorlig syk, du har vel fått med deg det?

Noe så respektløst... *tvi*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han kan ikke være god, nei. Tenk å falle i koma på dennne måten!

For en oppførsel.

Skrevet

For en oppførsel.

Du får sagt det ;-)

Gjest mutter mia
Skrevet

For en oppførsel.

han var ekkel lenge för han falt i koma som de kaller det.

mannen er konstant dritings.

ShitDiddelyDo
Skrevet

han var ekkel lenge för han falt i koma som de kaller det.

mannen er konstant dritings.

Oh, la oss henge alle alkoholikere. Sette dem i gapestokk på Karl Johan. Så kan de av oss som holder oss til den mer tradisjonelle helgefylla kaste tomater på faenskapet.

Annonse

Skrevet

Oh, la oss henge alle alkoholikere. Sette dem i gapestokk på Karl Johan. Så kan de av oss som holder oss til den mer tradisjonelle helgefylla kaste tomater på faenskapet.

Jeg er like rystet som deg over drittslengingen.

Skrevet

Han er en kjendis som ikke framstår som et glansbilde slik mange kjendiser gjør. Han har sine svakheter og sine feil som så mange andre.

Han og Bjørn Eidsvåg er blant mine favoritter fordi de tør å framstå som annet enn et glansbilde. De er mennesker på godt og vondt.

Skrevet

For en oppførsel.

;-))

Gjest mutter mia
Skrevet

Når ble du så jævlig fordomsfri da? Det må være noe helt nytt.

Skrevet

Det er en hel del personer jeg synes er mye eklere. Uten at jeg har lyst til å nevne navnet her.

Det skulle ikke forundre meg om du kunne være en av dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er en kjendis som ikke framstår som et glansbilde slik mange kjendiser gjør. Han har sine svakheter og sine feil som så mange andre.

Han og Bjørn Eidsvåg er blant mine favoritter fordi de tør å framstå som annet enn et glansbilde. De er mennesker på godt og vondt.

For folk som ser på Big Brother-Anette og hennes banebrytende barbidokke-innovasjoner innen kulturverdenen som det helt store, er det ikke rart det rettes en viss kritikk mot mennesker som er- og ser ut som normale mennesker. Selv om de faktisk har utrettet noe. Han er jo ikke spesielt kledelig på håret må vite, og det er sjelden han stiller han stiller opp i meningsfulle solskinnsintervjuer i Se og Hør.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når ble du så jævlig fordomsfri da? Det må være noe helt nytt.

Når? Nei, det har jeg vel alltid vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...