Gå til innhold

Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Han er en kjendis som ikke framstår som et glansbilde slik mange kjendiser gjør. Han har sine svakheter og sine feil som så mange andre.

Han og Bjørn Eidsvåg er blant mine favoritter fordi de tør å framstå som annet enn et glansbilde. De er mennesker på godt og vondt.

Godt sagt :-)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Katt-ja

3

• Lurveline

3

• ßertine

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest mutter mia
Skrevet

Det er en hel del personer jeg synes er mye eklere. Uten at jeg har lyst til å nevne navnet her.

Det skulle ikke forundre meg om du kunne være en av dem.

Det er mange jeg synes er eklere også. Men han er ekkel nok. "Stakkars meg. Herborg lovpriste meg ikke nok i boka si..og jeg som hjalp henne med karrieren og alt...". Buhuhuhuh. Sutre-hue.

Skrevet

Jeg synes det var tøft gjort av ham å stå frem med sine psykiske problemer, og jeg har aldri sett på ham som ekkel. Samme hvordan man vrir og vender på det må han da få mye av æren for at Herborg Kråkevik gjorde kometkarriere. Jeg kan på en måte forstå at han føler seg litt sviktet av henne, men jeg synes han kunne latt være å involvere media i det hele.

Skrevet

Javisst ja :-), han var det ja.

Nei, han har jeg ingen mening om igrunn. Har han vært på TV i det siste eller?

Isåfall, var det noe som der gjorde at han ifølge "mutter mia" er så ekkel?

Nei hvorfor hun synes han er så ekkel vet jeg ikke, men det kan jo hende det er pga at han er dønn ærlig og uten stjernenykker som irriterer henne.

Skrevet

Nei hvorfor hun synes han er så ekkel vet jeg ikke, men det kan jo hende det er pga at han er dønn ærlig og uten stjernenykker som irriterer henne.

Eller så hadde mutter mia håpet å få en laaaaang krangletråd...

Annonse

Skrevet

Eller så hadde mutter mia håpet å få en laaaaang krangletråd...

Stemmer kanskje bedre det ja;o)

Gjest Simiana
Skrevet

Ekkel synes jeg ikke han er, men rotehue, det må han vel være. Han ble jo slått personlig konkurs, eide ikke nåla i veggen, bare gjeld. Og da han begynte å tjene litt igjen, så leide han ved en anledning helikopter for å imponere kjæresten ! Temmelig spesielt, for å si det mildt.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Ekkel synes jeg ikke han er, men rotehue, det må han vel være. Han ble jo slått personlig konkurs, eide ikke nåla i veggen, bare gjeld. Og da han begynte å tjene litt igjen, så leide han ved en anledning helikopter for å imponere kjæresten ! Temmelig spesielt, for å si det mildt.

Helikopterturen var visstnok lønn for en jobb.. ;)

Logitechmusa
Skrevet

Dette var rette tidspunkt å slenge dritt om dette mennesket, ja! Fehau!

Skrevet

Det er mange jeg synes er eklere også. Men han er ekkel nok. "Stakkars meg. Herborg lovpriste meg ikke nok i boka si..og jeg som hjalp henne med karrieren og alt...". Buhuhuhuh. Sutre-hue.

"Herborg lovpriste meg ikke nok i boka si."

Det var vel også det at hun beskrev ham som et dophue, med denne "elvis-posen" med medikamenter. Ikke så vanskelig å skjønne at man ikke setter pris på å bli "outet" på den måten.

"...................................."

Skrevet

For folk som ser på Big Brother-Anette og hennes banebrytende barbidokke-innovasjoner innen kulturverdenen som det helt store, er det ikke rart det rettes en viss kritikk mot mennesker som er- og ser ut som normale mennesker. Selv om de faktisk har utrettet noe. Han er jo ikke spesielt kledelig på håret må vite, og det er sjelden han stiller han stiller opp i meningsfulle solskinnsintervjuer i Se og Hør.

"For folk som ser på Big Brother-Anette og hennes banebrytende barbidokke-innovasjoner innen kulturverdenen som det helt store"

Heh-heh. Du er ikke så langt fra å skyte mål der, tror jeg :-)

"..................................."

Skrevet

Jeg synes ikke han virker det minste ekkel. Han er en begavet kunstner, og han er morsom og lite selvhøytidelig.

Da har jeg atskillig større problemer med hans eks Herborg Kråkvik. Hun virket morsom og likandes da hun var sammen med ham, senere synes jeg det ser ut som om hun har utviklet primadonnanykker. Jeg er heller ingen fan av stemmen hennes.

For ikke å snakke om skuespillerprestasjonene hennes.

Annonse

Skrevet

Jeg synes ikke han virker det minste ekkel. Han er en begavet kunstner, og han er morsom og lite selvhøytidelig.

Da har jeg atskillig større problemer med hans eks Herborg Kråkvik. Hun virket morsom og likandes da hun var sammen med ham, senere synes jeg det ser ut som om hun har utviklet primadonnanykker. Jeg er heller ingen fan av stemmen hennes.

...også er ho stygg

Skrevet

Hva du mener om Sivertsen er vel uinteressant for de fleste, kanskje aller mest for artisten selv.

Det er forøvrig mange norske "artister" som knapt rekker Sivertsen til knærne, men fordi de klarer å rape eller gulpe av seg såkalt Frp-kritikk fra scenen eller i airbrushede "hjemme-hos-intervjuer", så står journalistene i kø for å lovprise dem. Nå er vel heller ikke Sivertsens "eks" helt dopfri selv, skal vi tro det vi leser. Men pytt, er man politisk korrekt, så tilgis det meste.

Skrevet

...også er ho stygg

Ingen jenter er stygge, sa min gamle skolelærer.

Skrevet

Jeg har sittet på kafe med henne og hun skrek så høyt at vi hørte alt hun sa gjennom hele lokale.

Skrevet

Synes han virker veldig god og snill jeg da.. Lyser godhet, sånn som med Mia Gundersen og Britney Spears.

Herborg tror jeg har psykopatiske trekk. Synes hun er veldig uspiselig.

Gjest Grumpy
Skrevet

Synes han virker veldig god og snill jeg da.. Lyser godhet, sånn som med Mia Gundersen og Britney Spears.

Herborg tror jeg har psykopatiske trekk. Synes hun er veldig uspiselig.

Britney Spears? Lyser godhet?? hmpfhHÆHÆHÆHÆHÆ *sorry*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...