Gå til innhold

Mer Fagerstrand..

Anbefalte innlegg

kakkerlakken
Skrevet

Nå er Reidar diskutert ganske mye, men jeg må si at i går kom det frem en annen utrolig spesiell figur. Hun damen i lederparet, hun virker jo helt ufølsom og totalt blottet for medmenneskelighet og psykologisk innsikt. Som typen hennes sa; hun blir litt Hitler. Synes synd i typen hennes som virker helt motsatt. Har sett hvordan han rister på hodet over noen av utsagnene hennes. Vedder mye på at de ikke forblir par så altfor lenge.

Fortsetter under...

Skrevet

He-he.. jeg har ikke fulgt med på denne serien i det hele tatt, men dumpet innom i går da hun lederberta gnålte som verst. Og tenkte som deg.

Hun sa jo i intervjuet etterpå at hun ikke bryr seg så mye om følelser og medmenneskelighet(!), det viktigste er å få arbeidet gjort. Syntes typen ved siden av krympet seg en aldri så liten smule når dette ble sagt, og jeg tenkte bare herre min hatt...

Hun påsto også at det å være leder besto i å rope høyest mulig, kommandere og bestemme (..diktatur kaller jeg det...) Hun var dessuten liten av vekst sa hun, så hun var nødt til å rope høyt for å bli hørt.

Jeg ville stukket langt unna hvis jeg var kjæresten hennes, hun har misforstått totalt, stakkar.. kanskje hun får seg en vekker når hun ser seg selv på TV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...