kakkerlakken Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nå er Reidar diskutert ganske mye, men jeg må si at i går kom det frem en annen utrolig spesiell figur. Hun damen i lederparet, hun virker jo helt ufølsom og totalt blottet for medmenneskelighet og psykologisk innsikt. Som typen hennes sa; hun blir litt Hitler. Synes synd i typen hennes som virker helt motsatt. Har sett hvordan han rister på hodet over noen av utsagnene hennes. Vedder mye på at de ikke forblir par så altfor lenge. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 He-he.. jeg har ikke fulgt med på denne serien i det hele tatt, men dumpet innom i går da hun lederberta gnålte som verst. Og tenkte som deg. Hun sa jo i intervjuet etterpå at hun ikke bryr seg så mye om følelser og medmenneskelighet(!), det viktigste er å få arbeidet gjort. Syntes typen ved siden av krympet seg en aldri så liten smule når dette ble sagt, og jeg tenkte bare herre min hatt... Hun påsto også at det å være leder besto i å rope høyest mulig, kommandere og bestemme (..diktatur kaller jeg det...) Hun var dessuten liten av vekst sa hun, så hun var nødt til å rope høyt for å bli hørt. Jeg ville stukket langt unna hvis jeg var kjæresten hennes, hun har misforstått totalt, stakkar.. kanskje hun får seg en vekker når hun ser seg selv på TV. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.