Gå til innhold

Går dere i bikini?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Jeg er 35 år og har fått tre barn. Jeg er arvelig disponert for "stygg rygg". Har en sånn hudfold på hver side, hvis dere skjønner hva jeg mener. Dette gjør at jeg ikke går i vanlig bikini, men har sånne badetopper som går til livet. Da ser jeg helt fin ut. Er ellers slank og grei, og trener og er flink :-) Nå i sommer skal vi til syden, og da lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg en vanlig bikinioverdel, får jo mer sol på kroppen med det. Men så ser jeg jo ikke så fin ut da. Hvordan er det med dere andre, blåser dere i om dere ikke er så fine i bikini? Eller er dere like forfengelige som meg?

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Kvinna

4

• favn

4

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest veldig blank på området...:-/
Skrevet

Jeg er heller ikke så fornøyd med kroppen min. Har små bryster og masse strekkmerker. Jeg har aldri likt å gå på stranden eller vise meg i bikini. Sist sommer var vi på ferie i syden, da tenkte jeg at her er det ingen kjente uansett, så da kunne jeg kanskje "tørre" å gå i bikini. Uff....jeg er/ var skikkelig forfengelig altså. Men etter den ferien til Syden kom jeg litt over angsten min for å vise meg i bikini. I syden gikk alle i bikini, uansett kroppsfasong, strekkmerker og andre ting. Faktisk så jeg at jeg ikke trengte å være flau mer, det var mange andre som så "verre" ut enn meg selv (i mine øyne), og som likevel turde å gå i bikini og vise seg frem!

Kjøp deg en fin bikini du, drit i om du ikke ser ut som du er 17, og kos deg i Syden er mitt råd:-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg er 34 år, og har fått tre barn - to av dem med keisersnitt (vertikalt snitt fra magen og ned).

Jeg elsker å sole meg - og går fremdeles i bikini! Det gjør jeg selv om magen er mye slappere enn den var før, og lårene litt mindre spenstige enn i tjue-åra. Og arret etter keisersnittet får bare være der - jeg vil ha sol!!!

Skrevet

Med min kropp kan jeg ikke være så fofengelig! ;-)

Men ærlig talt! Hvis du synes det er deilig med sol på kroppen, hvilken betydning har det at NOEN (hvem? fra hvor? i et annet land!) eventuelt skulle tenke sitt om ryggen din? Det er DIN ferie! DIN mulighet til å kose deg i sola! Og tydeligvis har du lyst på bikini, siden det er et tema for deg!

Dessuten tror jeg at andre er mest opptatt av akurat det samme som deg: SEG SELV!

Tenker du om andre at "hun burde ikke gått i bikini"?

God Tur!

Gjest aldri mer
Skrevet

Nei. Ikke siden uhellet i -96

Man er på stranda med sin førstefødte, iført nevnte minimale plagg. Den førstefødte er en infam liten ... og jævelig rask på labben! =0O Han er på tur ut i nordsjøen i ei helvetes fart, mor tar noen sjumilssteg og forhindrer en familietragedie.

Og ender opp med ett stykk hylende rødsprengt arving, som hoster og harker sjøvann som en kar. Og hele ræva bar. For å si det slik.

Gjest gomle
Skrevet

Med min kropp kan jeg ikke være så fofengelig! ;-)

Men ærlig talt! Hvis du synes det er deilig med sol på kroppen, hvilken betydning har det at NOEN (hvem? fra hvor? i et annet land!) eventuelt skulle tenke sitt om ryggen din? Det er DIN ferie! DIN mulighet til å kose deg i sola! Og tydeligvis har du lyst på bikini, siden det er et tema for deg!

Dessuten tror jeg at andre er mest opptatt av akurat det samme som deg: SEG SELV!

Tenker du om andre at "hun burde ikke gått i bikini"?

God Tur!

Jeg tenker vel mer "takk og lov at hun ser verre ut enn meg" Men jeg ønsker jo ikke å være henne som gjør at alle andre tenker at "når hun går i bikini, så kan jammen vi andre også".. :-)

Skrevet

Jeg tenker vel mer "takk og lov at hun ser verre ut enn meg" Men jeg ønsker jo ikke å være henne som gjør at alle andre tenker at "når hun går i bikini, så kan jammen vi andre også".. :-)

Nei, det slipper du! Det har verden folk som meg til!

Skrevet

Man er på stranda med sin førstefødte, iført nevnte minimale plagg. Den førstefødte er en infam liten ... og jævelig rask på labben! =0O Han er på tur ut i nordsjøen i ei helvetes fart, mor tar noen sjumilssteg og forhindrer en familietragedie.

Og ender opp med ett stykk hylende rødsprengt arving, som hoster og harker sjøvann som en kar. Og hele ræva bar. For å si det slik.

Hehehe: "Uhellet i -96"

Høres ut som om den begivenheten er for evig risset inn i familiehistorien! :-)

Gjest aldri mer
Skrevet

Hehehe: "Uhellet i -96"

Høres ut som om den begivenheten er for evig risset inn i familiehistorien! :-)

Mm. Og i minnet til samtlige andre som var på stranda den ulykksalige dagen i -96... Det var en fin dag...masse folk...

Gjest gomle
Skrevet

Nei, det slipper du! Det har verden folk som meg til!

Huff da :-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Har du ikke vært i syden før? Da vil du føle deg som en badenymfe når du ser alt rart som vandrer rundt på stranda der. Garantert! Kjøp deg bikini du.

Skrevet

Gå i det du vil og føler deg vel i - innenfor sømmelighetens grenser.

Gjest gomle
Skrevet

Har du ikke vært i syden før? Da vil du føle deg som en badenymfe når du ser alt rart som vandrer rundt på stranda der. Garantert! Kjøp deg bikini du.

Joda, jeg har vært i syden, men det begynner å bli noen år siden, faktisk 10 år, og da var jeg mye finere i bikini enn nå..

serendipity
Skrevet

Jeg går i bikini, så får andre syntes hva de vil om min kropp. Den er ikke så ille, og kunn vært værre. Litt lite fast mage og lår kanskje. Noen strekk merker på låra, men det blåser jeg i. Jeg føler meg ikke "lekker", men heller ikke utilpass. Jeg ser jo at jeg så bedre ut for 10 år siden for å si det sånn ;-)

Gjest lårhøna
Skrevet

Jeg går i bikini, så får andre syntes hva de vil om min kropp. Den er ikke så ille, og kunn vært værre. Litt lite fast mage og lår kanskje. Noen strekk merker på låra, men det blåser jeg i. Jeg føler meg ikke "lekker", men heller ikke utilpass. Jeg ser jo at jeg så bedre ut for 10 år siden for å si det sånn ;-)

Høres jo ikke ille ut du :) Har du sluppet unna de forhatte cellullittene du eller? Mine lår er bulkete de... æsj...

Gjest Persille
Skrevet

Spørsmålet var vel om vi pleide å ha PÅ bikinien, ikke om vi pleide å gå UTEN :):):)

Skrevet

*knegg*

Skrevet

*he he*

Skrevet

Ja, jeg går i bikini.

Om andre skulle synes jeg ikke har fin nok kropp til å gå i bikini får de se en annen vei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...