Gå til innhold

Går dere i bikini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå i det du har lyst til selvsagt.

Det er vel svært få som reiser på stranden for å studere andre. Isåfall er det de som har et problem og ikke du.

Det skal i alle fall svært mye til før jeg legger merke til hvordan andre ser ut på stranden, og da mener jeg i den forstand at de f. eks går i g-streng - er toppløse med skinnfiller de kan slenge over skuldrene osv.

Det kan man jo rett og slett ikke unngå å legge merke til, særlig ikke når denne typen "damer" sprader rundt som om de skulle være av typen supermodell.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Kvinna

4

• favn

4

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

serendipity
Skrevet

Høres jo ikke ille ut du :) Har du sluppet unna de forhatte cellullittene du eller? Mine lår er bulkete de... æsj...

Joda, litt bulkete er de nok kanskje, men ikke så mye at jeg tenker over det. Lever iden tro at ikke det er det første andre legger merke til ved meg heller:-)

Gjest lårhøna
Skrevet

Joda, litt bulkete er de nok kanskje, men ikke så mye at jeg tenker over det. Lever iden tro at ikke det er det første andre legger merke til ved meg heller:-)

Det er jo bra da. Jeg har levd i troen om at jeg var ganske fin jeg. Er liksom "bare" 28 så har ikke tenkt på meg i klassen av de som trengte å vurdere om jeg kunne gå i bikini.

MEN så var jeg på hotell tur, og på badet der var det et veldig avslørende speil. Lyset kom liksom i en slik vinkel at det ble skygge i alle "dumpene" mine eller noe. Jeg så helt jævlig ut, og nå tør jeg vel knapt å gå i tynne bukser... men men.. får vel trene litt eller noe da... ;)

Gjest midia
Skrevet

selvfølgelig går jeg i bikini.

Det er de fisefine/forfengelige damene som har et problem.

Skrevet

Ja jeg går i bikini.

Jeg synes ikke nødvendigvis at badedrakt er noe mer flatterende, da. Bedre med en bikini med skikkelig "bh-overdel"! ;-))

Men nå som tidligere, da jeg var ung og smekker, så trasker jeg ikke "gatelangs" i bikini, men har på med sarong, kjole el t-skjorte+shorts.

Jeg har alltid forundret meg over dem som synes det er OK å spise lunsj i strandbaren eller traske rundt i hotellresepsjonen i bare bikini - uansett hvordan de ser ut! *S*

serendipity
Skrevet

Det er jo bra da. Jeg har levd i troen om at jeg var ganske fin jeg. Er liksom "bare" 28 så har ikke tenkt på meg i klassen av de som trengte å vurdere om jeg kunne gå i bikini.

MEN så var jeg på hotell tur, og på badet der var det et veldig avslørende speil. Lyset kom liksom i en slik vinkel at det ble skygge i alle "dumpene" mine eller noe. Jeg så helt jævlig ut, og nå tør jeg vel knapt å gå i tynne bukser... men men.. får vel trene litt eller noe da... ;)

Jeg er "bare" 30, og har fått et barn. Kunne halt klart sett bedre ut om jeg hadde trent masse og gått inn for det. Men det er ikke viktig for meg, sålenge er ser bra ut og trives med kroppen min (og gubben trives også ;-) med min kropp later det det ...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg går i bikini, men jeg tenker ikke en tanke om hva andre gjør eller hvordan de ser ut. Gå i det du føler deg best i du :)

Skrevet

Jeg går i bikini selv om magen får kanten til å rulle ned...helvetes irriterende -og veldig ekkelt akkurat den første dagen - men så er det glemt og man nyter sommeren :)

Har alltid på meg et skjørt utenpå om jeg skal opp i kiosken og kjøpe is.....ellers får jeg komplekser for lårene.

Skrevet

Jeg går i bikini og ligger gjerne toppløs i sola. Det er deilig.

Og jeg føler meg atskillig finere ute i sola enn i prøverommet på H&M.

Skrevet

Jeg har blitt så ømfintlig for sol de siste årene, så jeg dekker meg helst til så mye som mulig. Dykkerdrakt og solhatt, med andre ord. Hehe.

Skrevet

Jeg har blitt så ømfintlig for sol de siste årene, så jeg dekker meg helst til så mye som mulig. Dykkerdrakt og solhatt, med andre ord. Hehe.

Det er bare lurt, dersom du ikke vil bli 'gammel, veldig brun og rynkete dame'.

Jeg er ikke i tvil om at hud utsettes for sterkere stråling nå enn før. Jeg er ganske lys og tander, og kan ikke huske annet enn at jeg ble smurt med salve fra den blå Niveaboksen da jeg var lita - og det gikk jo bra. Mine barn smøres med høy faktor, men blir lett brent og får soleksem. Det gjør jeg også nå om jeg ikke dekker meg til og ellers er forsiktig.

Skrevet

Det er bare lurt, dersom du ikke vil bli 'gammel, veldig brun og rynkete dame'.

Jeg er ikke i tvil om at hud utsettes for sterkere stråling nå enn før. Jeg er ganske lys og tander, og kan ikke huske annet enn at jeg ble smurt med salve fra den blå Niveaboksen da jeg var lita - og det gikk jo bra. Mine barn smøres med høy faktor, men blir lett brent og får soleksem. Det gjør jeg også nå om jeg ikke dekker meg til og ellers er forsiktig.

Niveaboksen,ja. Flat, blå metalleske, hva? Det var vel før faktoren var oppfunnet... Rart det gikk (forholdsvis) bra.

Skrevet

Går i bikini, jeg. Så fort jeg får sjansen (altså at det er varmt nok). Elsker å ligge i sola på terrassen eller på stranda, kan ligge i timesvis om jeg har mulighet.

Skrevet

Jeg går i bikini (men jeg er bare veldig i begynnelsen av 20-årene da). Moren min er snart 43 år og har fire fødsler bak seg. Hun går fortsatt i bikini.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Går i bikini, jeg. Så fort jeg får sjansen (altså at det er varmt nok). Elsker å ligge i sola på terrassen eller på stranda, kan ligge i timesvis om jeg har mulighet.

Høres ut som meg! =)

*lengter etter sommer og sol nå*

Gjest togli
Skrevet

Klart du skal gå i bikini!!! Det er ingen andre enn du selv som ser skavankene dine likevel ;o)

Kizza1365380506
Skrevet

Selvfølgelig skal du gå i bikini. Du har fått tre flotte barn og selvfølgelig setter det sine spor. Vær stolt av det.

Jeg går i bikini selv om jeg er så gammel at aldrestillegget har gjort sitt. Jeg er meg og du er deg.

Så heldig du er som skal til syden. Kos deg i solen - nyt det.

(lurer på om jeg skal ta meg en hopp-på-tur, ja hmmm...)

Gjest malun
Skrevet

Jeg går i bikini, men velger en fasong som jeg synes fungerer bra for meg.

Om andre folk synes det ser lite bra ut, får de se en annen vei.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg går i bikini og ligger gjerne toppløs i sola. Det er deilig.

Og jeg føler meg atskillig finere ute i sola enn i prøverommet på H&M.

Prøverommene på H&M er bare helt forferdelige, bittesmå med lys som ikke skjuler en dritt, og lite flatterende speil.

Gjest At dere gidder.
Skrevet

Jeg brukte de første 40 år til å bekymre meg om hvordan jeg tok meg ut for andre. Nå driter jeg det fullt og tilbringer feriene på forskjellige naturiststeder i inn- og utland. Jeg har det deilig, sammen med andre som også gir blanke f..

Kan anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...