Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eyes never lies

Hei,

Har opplevd lignende mange ganger. At jeg tar testen dagen etter at jeg forventet mensen. Og så viser det seg negativt. Det er utrolig kjedelig. Men er det ikke sånn at det skal være ganske så sikkert dagen etter at men venter mensen. Om du gjør det 2 dager eller fem dager etter, spiller det da noen rolle. Men håper du får positivt neste gang.

Lykke til alle dere som prøver å bli gravide:)

Yepp! Kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet og har følt det i en uke. Testet negativt i går, men fortsatt ingen mens. Tar en ny test i morgen tenker jeg, denne gangen skal jeg teste om morgenen for å være heeelt sikker på rett resultat.

Ikke mens her heller...forventet mens var på fredag og jeg testet negativt på lørdag....får holde meg selv på pinebenken en stund til før jeg tar en ny test...Skulle virkelig ønske det var klaff nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...