Gjest Selle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 På landet,like ved tettsted. Enebolig med stor hage. Som oftest store og små opp-pussingsprosjekter på gang. Bare delvis minimalist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 På landet, har naboer, men er ikke byggefelt. (Veldig) nær skog/mark. Enebolig fra rundt 1930, to etasjer. Evig oppussingsprosjekt. 6 km til nærmeste butikk. Ca 1 mil til kommunesentrum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bor litt slik på landet...ca 4 km.fra byen...og denne byen er liten Stort hus, slik det er brukt nå er det 3 sovrom, stor stue med spisestue, bra kjøkken, bra vaskerom,en enkel toalett, 2 fulle bad, 1 kontor. Mye terasse, godt med hage og gårdsplass. Ubeskrivelig deilig å bo landlig. Kunne ikke tenkt meg å flytte til større byer igjen. Ei heller på boligfelt ol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sørlandskysten Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tettsted. Fjelltomt. Nydelig utsikt. Alt for liten plass inne, dermed litt overmøblert dessverre. Og litt for mye rot i kriker og kroker pga dårlig skapplass. Men det meste veies opp av havsutsikten. Ville ikke byttet med noen faktisk. Er glad i huset mitt. Får mye skryt av det av folk som kommer innom til tross for at det ikke er særlig tidsriktig innredningsmessig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 På Øslandet, i et relativt nytt hus som ikke er minimalistisk vil jeg si, men mer "nøkternt": det ikke masse møbler og bilder osv. Men alikevl hjemmekoselig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bor litt slik på landet...ca 4 km.fra byen...og denne byen er liten Stort hus, slik det er brukt nå er det 3 sovrom, stor stue med spisestue, bra kjøkken, bra vaskerom,en enkel toalett, 2 fulle bad, 1 kontor. Mye terasse, godt med hage og gårdsplass. Ubeskrivelig deilig å bo landlig. Kunne ikke tenkt meg å flytte til større byer igjen. Ei heller på boligfelt ol. Høres ut som min drøm - bortsett fra at jeg ville hatt jobben min i nærheten, og det blir vanskelig om jeg flytter til et slikt sted 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Midt i en storby, i en morderne leilighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Midt i en storby, i en morderne leilighet. Hørtes litt skummelt ut ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 På boligfelt på landet. I en enebolig fra 1990 med liten tomt, men plass til noen frukttrær og bærbusker og en stor terrasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ganske ny enebolig med passe stor hage i en liten by. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Østkanten i Oslo, i nedslitt leilighet fra slutten av sekstitallet som sakte men sikkert pusses opp. For mye ting i leiligheten, og for få steder å gjøre av dem. Men bedres sakte men sikkert også dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bor i nærheten av et tettsted, gangavstand, i stor enebolig, ganske ny og med stooor tomt (7 mål) med et hus til med flere leiligheter i. Har god plass og trives godt der, selv om det ligger i et byggefelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Leilighet i et hus i 2. etasje ved hovedgata gjennom byen. Vi har en felleshage til disposisjon. Jeg ønsker meg et kjempestort hus på landet med en stor frukthage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 I overkant av to km fra kommunesenteret, i et hus som er fra rundt 1890. Mannen driver gård og vi har alt for mye plen (et par mål og ingen plentraktor). Huset har to stuer hvorav den ene har det originale tømmeret på veggene, nyoppusset kjøkken, lite bad, en minimal do og fem soverom. Høres nok mye større ut enn det er. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg bor i tredje etasje i et stort hvit hus. Har stor stue, stort loft til oppbevaring av ting og tang. Og det beste av alt er takterassen som har sol fra morgen til kveld på sommeren. Leil. ligger fem gåavstand fra sentrum. Her trives jeg godt, men skulle aller helst eid selv. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bor i ett tettsted, men litt utenfor slik at det er landlig rundt oss. Bor på en nå nedlagt gård. Deler hus med bestemoren til samboer, hun nederste del av huset, vi på loftet. Driver og bygger en ekstra del på huset som vi skal bo i. Senere skal vi overta hele huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Høres ut som min drøm - bortsett fra at jeg ville hatt jobben min i nærheten, og det blir vanskelig om jeg flytter til et slikt sted Ja, det er klart at arb.mulighetene kan være noe enklere om en bor mere "Byelig" Men om en ikke har jobb i denne byen her så ligger det 5 større byer i alt fra 20 til 30 minutters biltur herfra. Og selv Oslo er ikke mer enn litt over en time unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Rett utenfor Oslo, stort tettsted, rekkehus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møøøøøøøøøøøøø!!!!! Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Enebolig med hage. Vi har epletrær, kirsebærtre, bringebær, solbær og noen jordbærplanter. Vi bor 10 min kjøretid fra Oslo sentrum, men likevel på landet, med gård, kyr, hester osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 I en enebolig, på landet, fem km fra et tettsted. Passelig stor hage, og friområde like utenfor hekken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.