Gå til innhold

p-sprøyte

Anbefalte innlegg

Null1365380840
Skrevet

eg her nettopp bjynt på p-sprøyter og er plaga me mindre blødninger inni mellom.. andre som har d probleme? og går d over?

Fortsetter under...

Gjest trurnoegda
Skrevet

jeg har aldri prøvd p-sprøyten, men har ei venninne som brukte den, hun blødde omtrent i ett i 1 år ..... så hun kuttet den ut.

det er helt sikkert vanlig med småblødninger i flere måneder fremover, akkurat samme som med hormonspiralen

Gjest veldig blank på området...:-/
Skrevet

jeg har aldri prøvd p-sprøyten, men har ei venninne som brukte den, hun blødde omtrent i ett i 1 år ..... så hun kuttet den ut.

det er helt sikkert vanlig med småblødninger i flere måneder fremover, akkurat samme som med hormonspiralen

Det kan gå over, men ikke alltid. Jeg gikk på p- sprøyten før. Etter noen måneder begynte jeg også å få småblødninger. Skikkelig irriterende altså. Jeg fant ut at det var mer irriterende å ha disse uregelmessige småblødningene enn det var å ha mensenen gang i måneden, så jeg sluttet og begynte på p- piller.

Skrevet

Jeg har en venninne som prøvde P-sprøyta. Hun blødde også i 1 år, før hun sluttet med den!

lalala1365380457
Skrevet

tror jeg hadde småblødninger i 1år - 1 1/2 år før de ga seg (går fortsatt på sprøyten), men til meg var de så små at det kunne minne om utflod, så jeg gadd ikke bry meg (plaget meg mindre enn å ha mensen, for da hadde jeg u-utholdelige smerter)

Annonse

Skrevet

Flere som melder seg på: Ja, hadde små/ store blødninger etter sprøyta.

Og la på meg 10 kg... Derfor slutta jeg, men kiloene er der fortsatt.

Gjest m@ma78
Skrevet

Hadde ikke blødning i det hele tatt, men hadde mange andre plager: Vondt i magen, luftplager, forstoppelse, tynne,såre slimhinner, vondt å ha sex..... Og gikk opp i vekt.

Alle plager ble borte da jeg sluttet med sprøyta!

Skrevet

Det kan være verdt et forsøk å sette neste sprøyte litt før den egentlig skulle vært satt.

Ikke det at jeg får meg til å skjønne hvorfor noen vil seg selv så vondt som å bruke den der, men ok.

http://www.felleskatalogen.no/ecom/StaticPages/NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/HighlightHelper.asp?target=NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/F53DCA9D-5D75-4970-A6F7-424B4A95D5E6.asp&frameset=1&words=depo%20provera

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...