Gå til innhold

lei av livet


Null1365380840

Anbefalte innlegg

Null1365380840

eg har blitt så plaget med angst i det siste igjen,og det er hellt forferdelig..får ikke puste og blir fysisk dårlig. vet ikke hva eg skal gjøre..orker ikke å leve sånn lenger...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null1365380840

Går du til noen behandling for dette?Får du medisiner?

går til samtale 1 gang i veka da,og har gått påmedisiner,men eg følte at dei ødela meg meir en dei hjalp meg liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Kjenner meg igjen, men prøver hardt en ny ting. Hver eneste gang jeg begynner å bli skikkelig deppa, tvinger jeg meg selv til å forsøke å tenke en hyggelig tanke for hver eneste dårlige. Det virker helt umulig i begynnelsen, men blir lettere etterhvert.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Kanskje du skulle tatt sjansen på å prøve noen andre medisiner? Det virker som om du har det temmelig ille nå, og ikke har så mye å tape.Det er grusomt å ha så mye angst. Det er så mange ulike typer medisiner, og de virker så individuelt. Hva har du prøvd fra før da?

Vh bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null1365380840

Kanskje du skulle tatt sjansen på å prøve noen andre medisiner? Det virker som om du har det temmelig ille nå, og ikke har så mye å tape.Det er grusomt å ha så mye angst. Det er så mange ulike typer medisiner, og de virker så individuelt. Hva har du prøvd fra før da?

Vh bugge

ej he gått på zoloft oh cipramil.. men vil ikkje gå på fast medisin,liker ikkje å ta piller..kan helder ta sobriller eller noe når d står på som verst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null1365380840

Hei du!

Kjenner meg igjen, men prøver hardt en ny ting. Hver eneste gang jeg begynner å bli skikkelig deppa, tvinger jeg meg selv til å forsøke å tenke en hyggelig tanke for hver eneste dårlige. Det virker helt umulig i begynnelsen, men blir lettere etterhvert.

Lykke til!

takk skal du ha.. skal vel komme mej gjennom dette her som alt anna..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...