Gå til innhold

Lege med snusleppe?

Freya

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes at legedama i reklamebanneret "La meg sjekke deg" ser ut som hun har den snusklysa i underleppa?

Hehe...

Hvis hun ikke har snus, så gjør hun iallfall noe meget rart med ansiktet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snus i underleppa? Tvilsomt. Tror det enten er tunga eller så er det tennene (underbitt).

Jeg TROR ikke hun har snus da, det bare ser så rart ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett det, men jeg var hos en lege en gang med svarte renner mellom tennene og snusdåsa foran seg på skrivepulten...

Skikkelig skrue!! Drar ikke tilbake dit, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og det gjør ikke alle vi andre

Har ikke sett det, men jeg var hos en lege en gang med svarte renner mellom tennene og snusdåsa foran seg på skrivepulten...

Skikkelig skrue!! Drar ikke tilbake dit, nei.

Så leger kan verken røyke eller snuse? Kanskje ikke drikek alkohol heller, eller spise fetende mat... Dem vet jo at det ikke er bra for kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leger kan verken røyke eller snuse? Kanskje ikke drikek alkohol heller, eller spise fetende mat... Dem vet jo at det ikke er bra for kroppen..

Ikke på jobb mens de har pasienter nei.

Men hvis det er greit for deg så er han sikkert glad for å få deg som kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...